Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 23:13

Repararea DN73, pe lista de priorităţi a Guvernului

Autor:

Publicat la 14 octombrie 2016

Repararea DN73, pe lista de priorităţi a Guvernului

Guvernul Cioloş a actualizat zilele acestea lista proiectelor de investiţii publice încă nefinalizate, pentru o nouă prioritizare şi includere, spre finanţate, în proiectul de buget. Printre acestea se regăseşte şi DN 73, Piteşti – Câmpulung – Braşov, cotat cu 81 puncte din 100 pe lista de priorităţi şi aflat într-un stadiu fizic de execuţie de doar 20,5 %, iar în stadiul valoric de doar 14,86 %. La capitolul observaţii se specifică clar faptul că, deşi semnat contractul de execuţie a lucrărilor în 2011, nu a fost posibilă demararea lucrărilor din cauza lipsei alocărilor bugetare. Se mai precizează, de asemenea, că este un proiect cu mari dificultăţi generate de perioada mare de timp scursă între realizarea SF şi elaborarea PT precum şi modificările repetate de normative tehnice. Toate acestea au condus la o majorare a valorii lucrărilor necesare realizării investiţiei.
DN 73, care leagă Braşovul de Piteşti, este calea de acces spre două regiuni turistice importante ţării şi a reuşit  să-şi primească statutul de „drum al ruşinii”, arată newsbv.ro Teoretic, pe 19 mai 2014 pe această şosea au început lucrări de modernizare cu fonduri europene accesate de către Compania de Drumuri, iar proiectul ar urma să continue cu fonduri prin Programul Operaţional Infrastructură Mare (POIM). Tot teoretic, conform contractului semnat cu asocierea de firme Azvi SA – Straco Grup SRL – Piomar Development – Tractebel, investiţia ar fi trebuit finalizată în 19 septembrie.
 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie