leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6603 RON

1 USD = 3.9613 RON

1 GBP = 5.2120 RON

1 XAU = 152.8355 RON

1 AED = 1.0785 RON

1 AUD = 2.8692 RON

1 BGN = 2.3828 RON

1 BRL = 0.9679 RON

1 CAD = 3.0570 RON

1 CHF = 4.0997 RON

1 CNY = 0.5762 RON

1 CZK = 0.1819 RON

1 DKK = 0.6248 RON

1 EGP = 0.2210 RON

1 HUF = 1.4399 RON

1 INR = 0.0545 RON

1 JPY = 3.5102 RON

1 KRW = 0.3543 RON

1 MDL = 0.2353 RON

1 MXN = 0.2088 RON

1 NOK = 0.4868 RON

1 NZD = 2.6322 RON

1 PLN = 1.0865 RON

1 RSD = 0.0394 RON

1 RUB = 0.0602 RON

1 SEK = 0.4506 RON

1 TRY = 0.6447 RON

1 UAH = 0.1414 RON

1 XDR = 5.5615 RON

1 ZAR = 0.2754 RON

Editia 6812 - 26 sep 12:18

LUCRĂRI SUPLIMENTARE PE DEVIZ

Repararea pasajului vechi de la Fartec, mai scumpă decât în iunie

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 07 august 2018

În urmă cu aproximativ două luni, pentru finalizarea lucrărilor, Primăria Braşov estima că mai are nevoie de 8,87 milioane lei, acum investiţia este estimată la 10,95 milioane lei

Repararea pasajului vechi de la Fartec, mai scumpă decât în iunie

Reprezentanţii Primăriei Braşov au lansat o nouă procedură în vederea reluării lucrărilor de reabilitare a Pasajului vechi Fartec, stagnate de anul trecut. Iniţial, licitaţia fusese organizată la jumătatea lunii iunie, însă aceasta a fost anulată şi reluată la începutul acestei luni, ca urmare a introducerii unor lucrări suplimentare în contract, după cum a precizat purtătorul de cuvânt al Primăriei Braşov, Sorin Toarcea. Astfel, şi valoarea totală a contractului a crescut de la 8,87 milioane de lei, cu TVA, la 10,95 milioane de lei cu TVA. Ofertele de la constructori sunt aşteptate până în data de 3 septembrie, iar pentru a se înscrie la licitaţie aceştia trebuie să depună o garanţie de participare în cuantum de 92.059 lei.

Peste 14 luni
Durata totală a contractului este de 14 luni, iar, în primă fază, constructorul care va câştiga licitaţia va trebui să completeze proiectul tehnic cu soluţiile din noua expertiză, efectuată ca urmare a faptului că în timpul lucrărilor iniţiale au apărut degradări neprevăzute în proiect.

Proiectul, împotmolit la 40%
Lucrările la acest pasaj au demarat încă din 2015, iar până anul trecut, când contractul a fost reziliat la solicitarea constructorului, erau finalizate în proporţie de 40%. Mai precis, au fost consolidaţi mai mulţi piloni pasajului, una dintre margini şi s-a decopertat suprastructura podului. Proiectul s-a împotmolit în momentul în care au fost descoperite mai multe defecte la grinzi, iar de la începutul anului trecut la acest pasaj nu se mai lucrează. Şi anul acesta pare unul pierdut pentru proiect, având în vedere că termenul de depunere a ofertelor pentru finalizarea lucrărilor este 3 septembrie, după care va urma evaluarea dosarelor, stabilirea constructorului şi semnarea contractului. Practic, este puţin probabil că toate aceste proceduri să se finalizeze într-un termen care să permită deschiderea şantierului în acest an.

+1 -0

Comentarii

Willy

2018-08-07 08:32:00


Da ciubucul iese, nu? Da-l dracu de pasaj altii in acelasi timp au construit Transfagarasanul.

Florin

2018-08-07 08:13:28


Mai degraba lucram la tehnologii de teleportare decat sa aruncam banii pe fereastra...

Gica

2018-08-07 07:42:14


Mai mare rusinea sa repari un pod in 5 ani. Mai bine il daramau si faceau unul nou. Macar asa dura mai putin.

rammstein

2018-08-07 07:08:46


nu-l mai pupati in cur pe infractorul sef....in trei ani faceu un pod nou de la zero ....dar banii pentru campanie vin la anul ...pana atunci valoarea podului o va depasi pe cea a unui avion!!!...apropo cand va fi gata asta va intra celalat in reparatie!!....

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotionalbanner promotional