Curs BNR
1 EUR = 4.9765 RON
1 USD = 4.6373 RON
1 GBP = 5.8018 RON
1 XAU = 350.3208 RON
1 AED = 1.2626 RON
1 AUD = 3.0320 RON
1 BGN = 2.5444 RON
1 BRL = 0.8988 RON
1 CAD = 3.3966 RON
1 CHF = 5.0832 RON
1 CNY = 0.6399 RON
1 CZK = 0.1978 RON
1 DKK = 0.6673 RON
1 EGP = 0.0968 RON
1 HUF = 1.2662 RON
1 INR = 0.0556 RON
1 JPY = 2.9616 RON
1 KRW = 0.3369 RON
1 MDL = 0.2597 RON
1 MXN = 0.2686 RON
1 NOK = 0.4220 RON
1 NZD = 2.7605 RON
1 PLN = 1.1498 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0504 RON
1 SEK = 0.4261 RON
1 TRY = 0.1428 RON
1 UAH = 0.1171 RON
1 XDR = 6.1121 RON
1 ZAR = 0.2442 RON
Publicat la 10 iunie 2019
Direcţia Regională de Drumuri şi Poduri ar urma să deschidă mai multe şantiere pe DN 1 şi DN 13 în vederea reabilitării podurilor de pe aceste şosele, care au fost construite acum multe decenii şi nu au mai avut parte de consolidări de o lungă perioadă de timp. În total, este vorba de 11 poduri, valoarea totală a investiţiei fiind estimată la suma de 19,24 milioane de lei, inclusiv TVA.
Unul dintre podurile care va intra în reabilitare este cel de pe DN 1 peste Pârâul Ursului, care a fost construit în 1935 şi consolidat în 1975. Dacă în ceea ce priveşte calea de rulare nu sunt probleme, acesta prezintă degradări şi fisuri în grinzi, în conformitate cu expertiza efectuată de drumari. În acest caz, lucrările sunt estimate la aproape 800.000 de lei. Pe DN 1 alte trei poduri ar urma să intre în reabilitare, iar ofertele de la constructori sunt aşteptate până în data de 5 iulie.
Unele dintre cele mai mari investiţii sunt estimate la podul de pe DN 13 peste Bârsa, la intersecţia cu drumul judeţean spre Hălchiu, unde valoarea investiţiei este estimată la 2,7 milioane de lei. În cazul acestui pod se vede cu ochiul liber că este într-o stare avansată de degradare. Tot pe DN 13, ar urma să fie refăcut şi podul peste calea ferată şi râul Crizbav din Feldioara, unde lucrările sunt estimate la suma de 2,94 milioane de lei, cu tot cu TVA. Pentru derularea acestor lucrări, drumarii braşoveni ar urma să obţină atât fonduri de la bugetul de stat prin Ministerul Transporturilor, cât şi să finanţeze o parte din proiecte şi din fonduri proprii.
+ casetă, separat cu foto, pe net
Investiţii anunţate şi la CFR: podul dintre Braşov şi Podu Olt
Compania Naţională de Căi Ferate FR SA a scos la licitaţie reparaţia podului de pe linia 205 Braşov – Podu Olt (expertiză, DALI, proiectare şi execuţie) – de la km 94+479, amplasat între staţiile Ucea şi Arpaş. Podul traversează pârâul Gostaia şi fost construit în anul 1940. Valoarea estimata a achiziţiei este de 1.630.400,00 lei fără TVA, iar durata contractului este de 13 luni.
Ofertele pot fi depuse până în 12 iulie, urmând ca atribuirea să aibă loc până la data de 12 noiembrie.
Vând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-30 citeste mai multVor fi bani pentru creşterea pensiilor şi salariilor promise, a anunţat premierul Marcel Ciolacu, care a discutat cu miniştrii implicaţi despre sursele de finanţare. Miniştrii Finanţelor şi[...]
2024-04-30 citeste mai multA intrat în vigoare legea care interzice jocurile de noroc, a păcănelelor, în localităţile cu mai puţin de 15 mii de locuitori. Acestea nu ar trebui să mai funcţioneze în special[...]
2024-04-30 citeste mai multDupă ce a semnat un contract 2.380 de lei/ lună pentru paza Cetăţuiei Braşovului „de la distanţă”, Primăria Braşov vrea să angajeze şi nişte paznici care să aibă grijă şi[...]
2024-04-30 citeste mai multComuna Cristian s-a dezvoltat accelerat în ultimii ani pe latura de Vest, respectiv dinspre Vulcan, unde au fost ridicate mai multe ansambluri de case. Astfel, au apărut şi mai multe străzi[...]
2024-04-30 citeste mai mult
alecs
2019-06-10 07:37:14
Daca tot se face (sper)podul de la Hanul din Ardeal,atunci musai sa se regandeasca si o noua sistematizare in zona,deoarece acolo se produc multe accidente.La iesirea din Halchiu nu te poti asigura din cauza unei case aflate exact in intersectie,iar daca vii dinspre Brasov,trebuie sa astepti sa treaca masinile care vin dinspre Feldioara.Proiectantii trebuie sa gaseasca o solutie care sa fluidizeze circulatia.Oricum,podul e in ultima faza de degradare.