Curs BNR
1 EUR = 4.9762 RON
1 USD = 4.6699 RON
1 GBP = 5.7698 RON
1 XAU = 344.5697 RON
1 AED = 1.2715 RON
1 AUD = 3.0092 RON
1 BGN = 2.5443 RON
1 BRL = 0.9039 RON
1 CAD = 3.4052 RON
1 CHF = 5.1198 RON
1 CNY = 0.6444 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6670 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2629 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0160 RON
1 KRW = 0.3388 RON
1 MDL = 0.2600 RON
1 MXN = 0.2728 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7564 RON
1 PLN = 1.1508 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4286 RON
1 TRY = 0.1435 RON
1 UAH = 0.1180 RON
1 XDR = 6.1406 RON
1 ZAR = 0.2425 RON
Publicat la 25 octombrie 2018
„Dezideratul nostru, cu 20% sub preţul pieţei”
Hard discounterul Svetofor din Rusia va inaugura vineri, 26 octombrie, la Snagov, primul său magazin de pe plan local sub brandul Mere şi se pregăteşte de noi deschideri, a declarat Daniel Vasile, director achiziţii produse alimentare din cadrul retailerului. Până la finele anului, planul companiei ruse este de a ajunge la cinci unităţi la nivel naţional şi de a-şi convinge potenţialii clienţi, persoane cu venituri mici şi medii, că brandul are cele mai mici preţuri din piaţă - în medie cu 20% sub concurenţa directă. „Părintele nostru este Svetofor din Rusia, noi fiind practic o clonă a magazinelor lor de acolo. Preţul va fi principalul nostru avantaj pe piaţă, dezideratul nostru este de a fi cu 20% sub preţul pieţei. Dacă nu reuşim acest lucru, preferăm să nu avem respectivul SKU pe rafturile noastre. Tot ce avem în magazin încercăm să aducem cu discountul promis. Este dificil, dar facem ce putem pentru a fi cel mai ieftin lanţ de magazine din ţară", explică managerul.
Conceptul Mere presupune magazine cu suprafeţe între 800 şi 1.200 de metri pătraţi, în spaţii închiriate, situate la periferia oraşelor medii şi mici unde populaţia are un potenţial financiar scăzut. Magazinele vor comercializa în jur de 800 de sku-uri (produse), din care aproximativ 30% non alimentare, produse fabricate în România şi de import. De asemenea, lanţul rusesc va comercializa în mare parte produse necunoscute până acum publicului român, sau mai puţin cunoscute. Retailerul nu va pune pe rafturi mărci private ca restul hard-discounterilor.
„Avem mărci necunoscute sau mai puţin cunoscute publicului din România, ori sub-branduri ale producătorilor mari (produse mai puţin listate ale producătorilor mari, n.r.). Vom avea şi branduri, dar acestea intră la noi în magazine în condiţii speciale, cu minus 40% reducere faţă de preţul normal. Mai sunt capete de stoc. Produsele pe care le avem sunt în mare parte fabricate în România, dar avem şi câteva SKU-uri din Ucraina, Republica Moldova, Ungaria, Germania, de unde avem detergenţi, spre exemplu, sau Turcia, de unde provin unele dulciuri. Distribuitorii pe care i-am ales până acum sunt români, chiar dacă aduc şi produse importate, cu acoperire naţională pentru că următorul magazin va fi la Braşov, destul de departe de Snagov", mai spune Vasile, potrivit căruia sunt mulţi distribuitori care nu au fost ofertaţi încă de concurenţă. Potrivit companiei, magazinul Mere din Braşov va fi situate pe strada Zizinului 113A, ruşii achiziţionând o serie de hale industriale ale unei companii aflate în insolvenţă. Deocamdată nu se cunoaşte data de deschidere.
Vor 50 de magazine
Aflat în uşoară întârziere cu primul magazin deschis, pentru care ar fi trebuit să se taie panglica în luna septembrie, Svetofor plănuieşte ca până la finele acestui an să aibă o reţea de cinci magazine deja operaţíonale. Următoarele deschideri ar trebui să fie la Braşov, Piatra Neamţ, Suceava şi Tecuci. „Planul era ca până la sfârşitul acestui an să avem 15 magazine, dar a mers foarte greu. Au fost probleme cu avizarea, cu echipamentele etc. În 4-5 ani sperăm să ajungem la o reţea de 50 de magazine”, mai spune managerul, potrivit căruia brandul urmează să intre şi pe piaţa bucureşteană. „Echipa de dezvoltare se uită şi la Bucureşti, dar acesta nu este o prioritate pentru noi. La un număr de 10-15 magazine, probabil va fi şi unul în capitală", susţine Vasile, care estimează trecerea pe profit după primul an de funcţionare a lanţului în România.
Svetofor, cu peste 800 de magazine de tip discount în Rusia, este prezent şi pe pieţele din Kazahstan, Belarus şi China. Pe plan local are ca principali competitori nemţii de la Lidl şi de la Penny Market.
rammstein
2018-10-25 07:28:31
ce vand rusii astia ,rachete,arme,bolsevism...adica nu ne mai ajung magazinele noastre si hopa vin rusii sa ne faca piata..."„Rău era cu «der, die, das»/ Da-i mai rău cu «davai ceas»/ De la Nistru pân' la Don/ Davai ceas, davai palton/ Davai ceas, davai moșie/ Harașo, tovărășie”....
Vând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-25 citeste mai multConsiliul Judeţean Braşov va mai face astăzi un pas birocratic necesar începerii lucrărilor de reabilitare şi modernizare a DJ 102I (Valea Doftanei, judeţul Prahova – Brădet, judeţul[...]
2024-04-25 citeste mai multAutoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC) derulează, în această perioadă, o acţiune de verificare a site-urilor de cumpărături şi aplicaţii care funcţionează ca[...]
2024-04-25 citeste mai multPlanul Primăriei: expropriem, apoi decontaminăm
2024-04-25 citeste mai multÎn conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai mult
Ariciul
2018-10-25 12:04:14
Aduc si omuleti verzi ca in Ucraina?