Curs BNR
1 EUR = 4.9759 RON
1 USD = 4.6361 RON
1 GBP = 5.8194 RON
1 XAU = 345.2064 RON
1 AED = 1.2622 RON
1 AUD = 3.0287 RON
1 BGN = 2.5441 RON
1 BRL = 0.9058 RON
1 CAD = 3.3885 RON
1 CHF = 5.0891 RON
1 CNY = 0.6404 RON
1 CZK = 0.1977 RON
1 DKK = 0.6672 RON
1 EGP = 0.0968 RON
1 HUF = 1.2736 RON
1 INR = 0.0556 RON
1 JPY = 2.9563 RON
1 KRW = 0.3359 RON
1 MDL = 0.2606 RON
1 MXN = 0.2729 RON
1 NOK = 0.4212 RON
1 NZD = 2.7588 RON
1 PLN = 1.1508 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0496 RON
1 SEK = 0.4230 RON
1 TRY = 0.1434 RON
1 UAH = 0.1174 RON
1 XDR = 6.1122 RON
1 ZAR = 0.2481 RON
Publicat la 08 decembrie 2015
Traficul rutier va fi închis până la finele anului 2016, urmând ca pe strada Lânii să se construiască un nou pod peste canalul Timiş, actuala construcţie fiind una „provizorie” de câteva decenii şi care nu mai prezenta siguranţă
Recent, pe strada Lânii au demarat lucrările de construcţie a unui nou pod peste canalul Timiş. Ținând cont că vechiul pod a fost de fapt o construcţie provizorie amenajată prin 1970, când se lucra la blocurile din zonă, în urma expertizei tehnice s-a luat decizia demolării acesteia şi amenajarea unei construcţii corespunzătoare. Pentru a se putea executa aceste lucrări, traficul rutier a fost închis în zonă, astfel că spre Stupini nu se mai poate ajunge pe strada Lânii, ci doar pe rute ocolitoare. Administratorul public al Braşovului, Miklos Gantz, a precizat că lucrările sunt programate a se finaliza la finele anului viitor, timp în care traficul rutier va fi închis în zonă, urmând să se folosească exclusiv rutele ocolitoare. Cea mai directă variantă dinspre Bartolomeu spre Stupini este pe strada Dimitrie Anghel şi apoi pe tronsonul III al ocolitoarei sau pe strada Dimitrie Anghel - Plugarilor şi apoi pe strada Albinelor. Și RAT Braşov urmează să adapteze orarul şi traseul de circulaţie al liniei 28 ţinând cont de aceste restricţii. Noul pod ar urma să aibă o lungime de 18 metri şi o lăţime totală de 13 metri, fiind cu cinci metri mai lung şi de două ori mai lat decât în prezent. Partea carosabilă va avea două benzi de circulaţie a câte 3,9 metri lăţime fiecare, la care se vor adăuga două trotuare de câte 1,5 metri lăţime. Lucrările sunt justificate de faptul strada Lânii se suprapune pe traseul drumului judeţean DJ 103 Ghimbav-Braşov, principala cale de acces din municipiul Braşov spre Aeroportul Internaţional Braşov - Ghimbav.
S-au ridicat restricţiile de pe podul Zizinului
Reprezentanţii Primăriei au însă şi veşti bune pentru şoferi, în special cei care aveau autovehicule de mare tonaj. Restricţia de 7,5 tone de la podul provizoriu de pe strada Zizinului spre Tărlungeni a fost ridicată. Chiar dacă este o construcţie provizorie, aceasta a fost testată şi rezită şi la 60 de tone, astfel că de acum este permis accesul camioanelor de până la 30 de tone pe această structură.
Pauză de lucrări pe vechiul Pasaj Fartec
Totodată, recent au fost ridicate şi restricţiile de tonaj de pe Pasajul Fartec, unde s-a lucrat până acum la reabilitarea pilelor pilonilor, însă din primăvară traficul rutier se va închide total pe acest pasaj, urmând să se circule doar pe câte o bandă pe sens pe cel nou. Miklos Gantz a precizat că lucrările de reabilitare a vechiului pasaj se vor finaliza la începutul lui 2017. „Le-am atras atenţia constructorilor că aceste lucrări se execută pe unele dintre arterele intens circulate ale Braşovului şi le-am cerut să reducă pe cât posibil termenele de finalizare, fără a face însă rabat de la calitatea execuţiei lucrărilor”, a subliniat administratorul public al Braşovului.
nu este nici un comentariu
Autorizaţia de construire nr. 164 din 18.04.2024 şi Autorizaţia de construire nr. 166 din 18.04.2024. Se autorizează executarea lucrărilor de construire pentru „Construire două locuinţe[...]
2024-05-02 citeste mai multAnunţ de participare privind atribuirea în anul 2024 a contractelor de finanţare nerambursabilă din bugetul local al Municipiului Braşov în cadrul Programului de Finanţare Nerambursabilă[...]
2024-05-02 citeste mai multDrumarii braşoveni încearcă de aproape şase ani să resistematizeze mai multe intersecţii problemă, însă nu au reuşit să realizeze partea de proiectare, deoarece la licitaţiile derulate[...]
2024-05-02 citeste mai multUrşii le dau tot mai multe bătăi de cap autorităţilor, iar gonirea şi relocarea acestora din intravilanul localităţilor înseamnă şi o serie de costuri. Astfel, la orice intervenţie este[...]
2024-05-02 citeste mai multPentru a asigura o curăţenie corespunzătoare în mijloacele de transport în comun, dar şi în spaţiile administrative, inclusiv terminalele de transport, operatorul de transport[...]
2024-05-02 citeste mai mult
Adaugă un comentariu