Curs BNR
1 EUR = 4.9758 RON
1 USD = 4.6712 RON
1 GBP = 5.7677 RON
1 XAU = 354.4765 RON
1 AED = 1.2719 RON
1 AUD = 3.0068 RON
1 BGN = 2.5441 RON
1 BRL = 0.8970 RON
1 CAD = 3.4040 RON
1 CHF = 5.1247 RON
1 CNY = 0.6449 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2603 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0182 RON
1 KRW = 0.3387 RON
1 MDL = 0.2597 RON
1 MXN = 0.2740 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7592 RON
1 PLN = 1.1519 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4281 RON
1 TRY = 0.1433 RON
1 UAH = 0.1174 RON
1 XDR = 6.1419 RON
1 ZAR = 0.2447 RON
Publicat la 17 august 2017
Aceasta este singurul amendament depus la Regulamentul privind ridicarea vehiculelor parcate neregulamentar
Timp de 30 de zile, până în 10 august, braşovenii au putut amenda proiectul Regulamentului privind ridicarea vehiculelor parcate neregulamentar pe străzile municipiului Braşov. Potrivit responsabilului privind transparenţa decizională din Primăria Braşov, Oana Chiriţă, pentru îmbunătăţirea regulamentului a fost transmisă o singură propunere. „Prin această propunere se solicită ca aceleaşi reguli să se aplice şi în zonele care nu aparţin domeniului public, cum este cazul străzilor din zonele rezidenţiale, care nu sunt încă preluate de municipalitate. Amendamentul este în analiza serviciilor de specialitate din cadrul Primăriei şi, în funcţie de prevederile legale, se va stabili dacă va putea fi inclus în proiectul de regulament ce va fi supus aprobării Consiliului Local”, a explicat reprezentanta primăriei. Ea a precizat că în funcţie de data la care va fi programată următoarea şedinţă de plen a Consiliului Local Braşov „vom vedea dacă proiectul poate fi introdus pe ordinea de zi a şedinţei de plen din luna august sau acest lucru se va întâmpla în luna septembrie”.
Totuşi, având în vedere că propunerea vizează „străzi private”, nu artere rutiere aflate în domeniul public al Braşovului, este puţin probabil ca aceasta să fie introdusă în textul final al hotărârii.
Taxa de ridicare va fi stabilită ulterior
Regulamentul amintit este de fapt o transpunere a prevederilor hotărârii de Guvern din decembrie 2016, care a modificat şi completat Regulamentul de aplicare a OUG 195/2002 privind circulaţia pe drumurile publice. Potrivit documentului, pentru ca o maşină să poată fi ridicată este necesar, în primul rând, ca agentul rutier să constate că aceasta este parcată neregulamentar. Acest lucru este dovedit prin efectuarea unui set de fotografii în care să se vadă că vehiculul nu a fost lăsat unde trebuie, dar şi indicatorul prin care este semnalizată interdicţia, astfel încât şoferii să nu poată spune că nu au văzut că nu au voie să parcheze. La cinci minute de la constatarea contravenţiei, agentul mai face un set de fotografii, în ambele cazuri pe poze apărând şi data şi ora la care acestea au fost efectuate, iar după aceea solicită intervenţia utilajului de ridicări auto. De asemenea, după punerea pe rampă se face un nou set de poze de către operatorul ridicării, pentru a se vedea starea în care a fost ridicată maşina.
Dacă până la sosirea utilajului, proprietarul ajunge la maşină, acesta plăteşte doar amenda contravenţională pentru staţionare neregulamentară. În situaţia în care utilajul a ajuns deja, dar maşina nu a fost încă ridicată, contravenientul va plăti doar deplasarea de ridicare şi amenda pentru staţionare. În schimb, dacă maşina ajunge deja pe rampa utilajului de ridicare, contravenientul este obligat să plătească şi taxa de ridicare, în conformitate cu prevederile prezentului proiect.
Deocamdată, nu au fost calculate taxele de ridicare, transport şi depozitare a maşinilor, acestea urmând a fi stabilite după ce se va lansa licitaţia pentru prestarea acestui serviciu.
locuitor
2017-08-17 09:48:16
In zona unde locuiesc, din 50 de locuri, 5 sunt ocupate de masini abandonate (in cazul unora, proprietarul traieste in blocurile invecinate, dar nu se mai sinchiseste de ele si il doare in cot de ele, nu stiu de impozite cum sta treaba) si nefunctionale, de pe care curge rugina, dar care ocupa permanent locuri pretioase. Astept sa intre in vigoare plata pe ora pentru locurile ocupate de cei care nu platesc abonament de parcare rezidentiala, pentru ca acum primaria nu e in stare sa reactioneze la reclamatii anonime, dar insotite de poze (sa fie clar: nu imi doresc ca proprietarul masinii abandonate sa afle cine l-a reclamat si sa-mi traga o piatra in parbriz sau in geamul casei), plus ca regulamentul e birocratic in acest sens. Sa vad, vor ridica masinile astea pentru care nu se plateste parcarea? Si inca o chestie: platformele de gunoi dintre blocuri arata si miros groaznic, oamenii arunca gunoaie in fata platformei, pe laterale,
R.I.A.L. S.R.L., cu sediul în Braşov, str. Al. I. Cuza nr. 29, tel. 0268-418173, fax 0268-471896, e-mail office@rialbv.ro, organizează în data de 15.05.2024, ora 10,00, licitaţie[...]
2024-04-23 citeste mai multDecizia va fi luată joi, de Consiliul Local
2024-04-23 citeste mai multEl îşi aşteaptă decizia de numire în funcţie
2024-04-23 citeste mai multLucian Pătraşcu, preşedintele Organizaţiei PSD Municipiul Braşov şi candidatul PSD la funcţia de preşedinte al Consiliului Judeţean Braşov a prezentat luni, 22 aprilie, primii şase candidaţi[...]
2024-04-23 citeste mai multSilviu Leahu, un locuitor al cartierului Şchei din Braşov, ne-a remis o scrisoare deschisă pe care o redăm mai jos, fără a interpreta textul autorului (doar intertitlurile aparţin redacţiei): Noi[...]
2024-04-22 citeste mai mult
wili
2017-08-17 09:50:47
Cine are Q7, X5,X6, BMW mai de lux, Mercedes, Ferrari, Jaguar si alte scumpeturi sa nu isi faca griji: la ei regulamentul nu se aplica.