Curs BNR

1 EUR = 4.9765 RON

1 USD = 4.6373 RON

1 GBP = 5.8018 RON

1 XAU = 350.3208 RON

1 AED = 1.2626 RON

1 AUD = 3.0320 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8988 RON

1 CAD = 3.3966 RON

1 CHF = 5.0832 RON

1 CNY = 0.6399 RON

1 CZK = 0.1978 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2662 RON

1 INR = 0.0556 RON

1 JPY = 2.9616 RON

1 KRW = 0.3369 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2686 RON

1 NOK = 0.4220 RON

1 NZD = 2.7605 RON

1 PLN = 1.1498 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4261 RON

1 TRY = 0.1428 RON

1 UAH = 0.1171 RON

1 XDR = 6.1121 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 19:37

Şansa României ca să scape de sărăcie, varianta Roman

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 15 noiembrie 2013

Şansa României ca să scape de sărăcie, varianta Roman
Bugetul pe anul viitor este alcătuit tot într-un context de criză, europeană în primul rând, în care economia este în continuare destul de căzută şi nu se poate spune că are porniri viitoare. „Pentru a face faţă cheltuielilor impuse de orice buget, s-au căutat modalităţi de a creşte veniturile la buget şi s-a vorbit de creşterea taxelor şi impozitelor, cum ar fi supraimpozitarea cu 7 centime de euro pe litrul de combustibil. Poziţia PNL este ca să se menţină ideea de bază, care a fost o idee legată de accelerarea finanţării construcţiei de autostrăzi şi nu pentru altceva. Încă nu e o hotărâre definitivă cum se va face, iar dacă această supraaccizare se va duce tot în Trezorerie, nu va fi un stimulent, ci doar o creştere de taxe. Dacă se duc pentru finanţări la autostrăzi sau modernizări de drumuri naţionale, având în vedere situaţia proastă a infrastructurii din România, atunci decizia are un sens”, a explicat deputatul braşovean Petre Roman. Pe de altă parte, el a susţinut demersul Guvernului, care a anunţat promovarea unui pachet de mari proiecte, pentru 2014, pentru care se prevede o finanţare mai mare de 100 de milioane de lei pentru fiecare în parte, dintre care două privesc direct Braşovul – autostrada Comarnic – Braşov, este inclusă şi începerea lucrărilor şi a pregătirilor pentru Braşov – Sibiu, dar şi pe calea ferată, cum ar fi nodul intermodal de la Feldioara. Dată fiind sărăcimea bugetului, şansa României cea mai mare este accesarea de fonduri europene, a concluzionat Petre Roman.
Acesta a admis că există şi critici justificate la adresa Guvernului: „Toţi sunt de acord că trebuie întărită disciplina fiscală, dar evaziunea fiscală e în continuare tolerată, mai ales la o serie de produse pentru care se ştie că există  o evaziune fiscală masivă, iar în al treilea rând, comerţul ilegal cu produse accizabile. Există afirmaţii că la acest capitol (combustibil, alcool, produse de lux, tutun) ne situăm pe ultimul loc în Uniunea Europeană”.
 
+0 -0

Comentarii

rammstein

2013-11-15 07:40:44


Ce-a facut acest individ pentru brasov? a uitat cand zicea ca industria este un morman de fiare vechi?...facem mall-uri..si de cand ma rog este mare liberal?..cand toata viata a fost,este si va fi comunist(bolsevic)...walter neulander ii spune ceva? Sper ca pe viitor sa nu mai veniti cu asemenea articole si mai ales cu asemenea indivizi ... p.s. nu stiu care-i strategia de nu apar comentarile !!!...oare dl.Coste si dl fliundra stiu acest lucru ?

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie