Curs BNR
1 EUR = 4.9754 RON
1 USD = 4.6739 RON
1 GBP = 5.8294 RON
1 XAU = 359.4100 RON
1 AED = 1.2727 RON
1 AUD = 3.0029 RON
1 BGN = 2.5439 RON
1 BRL = 0.8841 RON
1 CAD = 3.3857 RON
1 CHF = 5.1301 RON
1 CNY = 0.6459 RON
1 CZK = 0.1973 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0958 RON
1 HUF = 1.2669 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.0239 RON
1 KRW = 0.3381 RON
1 MDL = 0.2628 RON
1 MXN = 0.2760 RON
1 NOK = 0.4260 RON
1 NZD = 2.7610 RON
1 PLN = 1.1462 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0495 RON
1 SEK = 0.4274 RON
1 TRY = 0.1437 RON
1 UAH = 0.1182 RON
1 XDR = 6.1501 RON
1 ZAR = 0.2467 RON
Publicat la 18 sepembrie 2017
Aceştia au fost chemaţi la Ministerul Transporturilor, unde au fost înştiinţaţi că trebuie să-şi facă ordine în actele care vizează coridorul rezervat în planuri pentru autostrada Comarnic - Braşov
Foto: Întâlnirea de la Ministerul Transporturilor cu toţi primarii localităţilor pe unde va trece viitoarea autostradă.
Ministrul Transporturilor le-a spus reprezentanţilor autorităţilor locale din judeţele Prahova şi Braşov că joi a avut deja o primă întâlnire cu reprezentanţii Băncii Mondiale pe această temă.
Ajutor de la Banca Mondială
„Aşa cum bine ştiţi, decizia la nivel guvernamental este să construim Autostrada Bucureşti - Braşov cu sprijinul Băncii Mondiale. Putem spune că acest proiect se numără printre priorităţile absolute de infrastructură rutieră, aşa că insist să îl trataţi şi dumneavoastră cu cea mai mare seriozitate”, a menţionat ministrul Răzvan Cuc.
Răzvan Cuc a mai precizat că acest proiect major de infrastructură va aduce beneficii inclusiv comunităţilor din zonele tranzitate. El a ţinut să sublinieze, în acest context, importanţa sprijinului oferit de autorităţile locale din zonele tranzitate de viitoarea Autostradă Bucureşti-Braşov.
Apel la primari să actualizeze planurile parcelare
„Primăriile ale căror teritorii administrative vor fi tranzitate de această Autostradă trebuie să fie capabile sa pună la dispoziţie toate planurile parcelare actualizare. Ideal ar fi ca toţi proprietarii din aceste zone să aibă definitivate planurile cadastrale, iar acolo unde acestea nu există mizăm pe implicarea primăriilor. Ţinând cont de experienţa pe care o avem cu alte proiecte, vă pot spune că un punct fierbinte este cel al autorizaţiilor de construcţie, acordate de primării pe coridorul rezervat. În mod normal, un astfel de coridor, odată rezervat, nu ar mai trebui grevat de nicio altă construcţie, edificată după finalizarea studiului de fezabilitate”, a mai spus ministrul Transporturilor. El a cerut şi Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) să ia toate măsurile pentru buna derulare a acestui proiect şi a atras atenţia că aşteaptă o implicare permanentă a specialiştilor de la CNAIR:
„Sunt decis să supraveghez personal şi permanent evoluţia proiectului şi le-am spus şi celor de la CNAIR că Autostrada Ploieşti - Braşov este la fel de importantă ca Sibiu - Piteşti. Ca atare, am nevoie de implicarea lor 24 de ore din 24, la fel cum am nevoie de tot suportul primarilor din zona pe unde va trece Autostrada”, a mai spus ministrul. La întâlnirea desfăşurată la Ministerul Transporturilor au participat primari din Judeţele Prahova şi Braşov.
Studiu de fezabilitate vechi de 11 ani
Pentru întregul traseu al Autostrăzii Bucureşti - Braşov există un studiu de fezabilitate elaborat în anul 2006 şi un Acord de Mediu eliberat în anul 2007. Autostrada Bucureşti-Braşov va avea o lungime totală de 173 de kilometri. O parte din acest sector, între Râşnov şi Cristian, a fost deja licitată şi urmează să fie încheiat contractul pentru proiectare şi execuţie. Din întreaga Autostradă Bucureşti - Braşov este deja construită secţiunea Bucureşti-Ploieşti, se arată într-un comunicat al Ministerului Transporturilor.
nu este nici un comentariu
Autorizaţia de construire nr. 63 din 26.02.2024. Se autorizează executarea lucrărilor de construire pentru „Finalizarea lucrării începute în baza A.C nr. 202/07.02.2017 şi A.C.[...]
2024-04-19 citeste mai multAdministrația actuală a Brașovului, campioană la atragerea de fonduri europene nerambursabile: Coliban a obținut 1.4 miliarde lei în 3 ani și jumătate, iar Scripcaru a obținut 577 milioane lei în 6 ani. Educația preșcolară - o adevărată prioritate pentru administrația Coliban.
2024-04-19 citeste mai multLucrările costă 9,4 milioane lei şi vor fi realizate de firma care a modernizat „Drumul de sub munte”
2024-04-19 citeste mai multOperatorul de transport pregăteşte terenul pentru reţeaua de încărcare a autobuzelor electrice
2024-04-19 citeste mai multPe niciun sector din judeţul Braşov nu s-a atins pragul de 30% din lucrări
2024-04-19 citeste mai mult
Adaugă un comentariu