leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6639 RON

1 USD = 4.1179 RON

1 GBP = 5.2762 RON

1 XAU = 160.9705 RON

1 AED = 1.1211 RON

1 AUD = 2.9872 RON

1 BGN = 2.3847 RON

1 BRL = 1.0882 RON

1 CAD = 3.1283 RON

1 CHF = 4.0856 RON

1 CNY = 0.5923 RON

1 CZK = 0.1794 RON

1 DKK = 0.6250 RON

1 EGP = 0.2299 RON

1 HUF = 1.4490 RON

1 INR = 0.0573 RON

1 JPY = 3.6344 RON

1 KRW = 0.3638 RON

1 MDL = 0.2415 RON

1 MXN = 0.2028 RON

1 NOK = 0.4854 RON

1 NZD = 2.8012 RON

1 PLN = 1.0838 RON

1 RSD = 0.0395 RON

1 RUB = 0.0623 RON

1 SEK = 0.4544 RON

1 TRY = 0.7682 RON

1 UAH = 0.1479 RON

1 XDR = 5.6911 RON

1 ZAR = 0.2896 RON

Editia 6849 - 16 noi 03:34

Serviciul „Permise şi Înmatriculări” este sufocat din cauza volumului mare de muncă

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 27 noiembrie 2017

Activitatea a crescut cu 50%. Cererile trebuie soluţionate cu 15 lucrători, dintr-un total de 25 prevăzuţi în grila de personal

Serviciul „Permise şi Înmatriculări” este sufocat din cauza volumului mare de muncă

Eliminarea timbrului de mediu de la data de 1 februarie a dus la creşterea numărului de autovehicule înmatriculate. Astfel, în conformitate cu datele Serviciului Public Comunitar Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare a Vehiculelor  (SPCRPCIV) Braşov, în primele 9 luni din acest an, volumul de activitate a crescut cu cu 50% faţă de perioada similară a anului trecut. Astfel, potrivit comisarului-şef  al SPCRPCIV, Oriana Albert-Ani, dacă până în septembrie 2016 fuseseră înmatriculate 20.000 de autovehicule, anul acesta, în primele nouă luni, numărul maşinilor înmatriculate a ajuns la 30.000. „Deşi volumul de muncă a crescut cu 50% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut, în ceea ce priveşte personalul, avem un deficit de peste 40%, însă facem eforturi pentru a putea rezolva toate solicitările. Şi eliberările de certificate de înamtriculare, autorizaţii provizorii de punere în circulaţie, dar şi de permise au crescut cu 50% faţă de perioada similară a anului trecut. Pentru a îmbunătăţi activitatea serviciului există un sistem de bonuri de ordine de tip ticketing, dar se pot face şi programări online. Totodată, pentru a nu se suprapune cererile multiple peste cele individuale am creat un ghişeu special pentru persoane juridice şi un alt ghişeu special pentru dealerii auto în vederea eliberării autorizaţiilor provizorii”, a explicat comisarul-şef Oriana Albert-Ani.



Criză de examinatori atestaţi
În ceea ce priveşte examinările în vederea obţinerii permisului de conducere, Oriana Albert a afirmat că la nivelul întregului judeţ mai sunt doar doi examinatori atestaţi. „Mai sunt astfel de examinatori şi la alte compartimente, aceştia fiind preluaţi, asigurând serviciul când acesta rămâne deficitar. De asemenea, am primit sprijin din partea Inspectoratului de Poliţie al Judeţului Braşov, cu doi colegi de la Poliţia Rutieră, care au fost şcolarizaţi şi atestaţi ca examinatori, ei fiind detaşaţi în cadrul serviciului nostru, pentru o perioadă de  3 luni”, a afirmat Oriana Albert-Ani.
Din această cauză, ea a afirmat că programarea la proba de traseu a celor care vor să îşi ia carnetul se face pe o perioadă destul de lungă.
„Avem volum mare de lucru şi în ceea ce priveşte înmatriculări şi nu putem să luăm angajaţi nici de acolo pentru a avea mai mulţi examinatori, deoarece s-ar bloca şi activitatea la acel compartiment”, a explicat şeful SPCRPCIV.

Angajările sunt făcute de Ministerul Afacerilor Interne
Oriana Albert-Ani a precizat că în cadrul serviciului pe care îl conduce îşi desfăşoară activitatea 15 angajaţi, iar pentru ca activitatea să se desfăşoare în condiţii optime ar fi nevoie de peste 30. „În grila de personal avem 25 de persoane. În ultimul an au ieşit din cadrul serviciului 10 persoane pe motive medicale, pensionare sau prin transfer la alte structuri. Încă de la începutul anului au fost făcute demersuri pentru completarea schemei de personal, însă ocupările de funcţii în cadrul Ministerului Afacerilor Interne reprezintă o chestiune ce nu ţine de serviciul nostru şi nici de conducerea Prefecturii, ci sunt în sarcina ministerului. Există un memorandum aprobat cu privire la ocuparea funcţiilor disponibile în sistem. În urmă cu o săptămână, la Braşov, a avut loc o convocare a Direcţiei Generale Regim Permise de Conducere şi Înmatriculare Vehicule, unde a fost prezent şi secretarul de stat care răspunde de activitatea noastră, iar atunci ni s-a adus la cunoştinţă că aceste funcţii sunt în procedură de ocupare”.
În completarea declaraţiei Orianei Albert-Ani, prefectul judeţului, Marian Rasaliu, a afirmat că „ni s-a comunicat că până în luna martie se depun toate eforturile ca posturile vacante pe care le avem prevăzute în organigramă să fie ocupate”. 

+0 -2

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotional