Curs BNR
1 EUR = 4.9761 RON
1 USD = 4.6567 RON
1 GBP = 5.7878 RON
1 XAU = 346.6114 RON
1 AED = 1.2678 RON
1 AUD = 3.0265 RON
1 BGN = 2.5442 RON
1 BRL = 0.9073 RON
1 CAD = 3.4036 RON
1 CHF = 5.0938 RON
1 CNY = 0.6426 RON
1 CZK = 0.1971 RON
1 DKK = 0.6673 RON
1 EGP = 0.0972 RON
1 HUF = 1.2649 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.0059 RON
1 KRW = 0.3389 RON
1 MDL = 0.2605 RON
1 MXN = 0.2744 RON
1 NOK = 0.4252 RON
1 NZD = 2.7633 RON
1 PLN = 1.1511 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0503 RON
1 SEK = 0.4287 RON
1 TRY = 0.1432 RON
1 UAH = 0.1179 RON
1 XDR = 6.1310 RON
1 ZAR = 0.2433 RON
Publicat la 06 ianuarie 2017
Serviciul a fost înfiinţat anul trecut şi din cele 18 posturi, 17 sunt ocupate
Primăria Braşov postat pe site-ul instituţiei anunţul de angajare pentru funcţia de director al Serviciului Salvamont, structură ce a fost înfiinţată anul trecut, printr-o hotărâre de Consiliului Local Braşov. Angajaţii acestui serviciu trebuie să gestioneze situaţiile de urgenţă din zonele muntoase aparţinând municipiului. Pentru această activitate, în organigrama Salvamontului Primăriei Braşov au fost prevăzute 18 posturi, dintre care 17 sunt deja ocupate, vacant fiind doar cel de director.
Conform anunţului postat pe site-ul Primăriei Braşov, dosarele de candidatură se pot depune până în data de 10 ianuarie, urmând ca în data de 18 ianuarie, ora 10.00 să se desfăşoară proba scrisă, ultima probă fiind interviul, care se va desfăşura la o dată anunţată ulterior.
Pentru a putea ocupa funcţia de director, candidaţii trebuie să aibă studii universitare de licenţă absolvite cu diplomă, să aibă vechime în specialitatea studiilor absolvite de minim 3 ani, să aibă masterat sau cursuri postuniversitare în domeniul administraţiei publice, management ori în specialitatea studiilor necesare funcţiei şi competenţe manageriale, respectiv „capacitate de a organiza, coordona, conduce şi controla activitatea, competenţă decizională, capacitate de analiză şi sinteză, capacitate de a lucra în echipă, abilităţi de mediere şi negociere, obiectivitate în apreciere, adaptabilitate, spirit de echipă”.
Serviciul Public Local Salvamont, aflat sub autoritatea Consiliului Local Braşov, a fost înfiinţat în urma unei decizii a Camerei de conturi Braşov, municipalitatea fiind obligată să înfiinţeze o structură proprie de salvamont, cu o organigramă, un regulament şi un buget propriu. Până anul trecut, serviciile au fost asigurate de Regia Publică a Pădurilor „Kronstadt”, toate cheltuielile fiind acoperite din bugetul regiei.
Conform autorităţilor, anual au loc, în medie, 420 pe acţiuni de salvare în zona montană a municipiului, cele mai multe înregistrându-se iarna, îndeosebi în Poiana Braşov.
nu este nici un comentariu
Autorizaţia de construire nr. 144 din 15.04.2024. Se autorizează executarea lucrărilor de construire „Pentru schimbare de destinaţie din locuinţă în spaţiu comercial. Creare acces[...]
2024-04-26 citeste mai multCu 3 capele, pentru 3 confesiuni
2024-04-26 citeste mai multCandidatul PNL-PSD la primăria Braşovului, George Scripcaru, spune că de când a pierdut postul de primar, în 2020, s-a ocupat de probleme de familie. A consumat un an ca să rezolve nişte[...]
2024-04-26 citeste mai multProiectul de hotărâre mai avea nevoie de un singur vot pentru a trece
2024-04-26 citeste mai multBraşoveanul prin adopţie Mihai Sturzu (s-a născut în Bucureşti dar şi-a petrecut copilăria şi adolescenţa în Braşov), fost membru al trupei de muzică dance Hi-Q din anii 2000 a[...]
2024-04-26 citeste mai mult
Adaugă un comentariu