Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8169 - 24 apr 05:00

Starbucks deschide a doua cafenea în Braşov

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 31 martie 2017

Alte două lanţuri de cafenele şi-au anunţat prezenţa în noul mall de la Hidromecanica, Tucano şi Gloria Jeans

Starbucks deschide a doua cafenea în Braşov

Starbucks va deschide a doua cafenea din Braşov anul viitor, în cadrul AFI Palace, mall-ul care se construieşte în locul fostei uzine Hiromecanica din Centrul Civic al Braşovului. Decizia celor de la Starbucks vine pe fondul faptului că prima cafenea Starbucks, cea din cadrul Coresi Shopping Resort, este una dintre cele mai bune din cadrul lanţului, ceea ce înseamnă că brandul a prins destul de bine la Braşov.
De asemenea, un alt brand adus  de cei de la Coresi la Braşov, Tucano, va deschide o a doua cafenea la Braşov în viitorul centru comercial din Centrul Civic, susţin surse de pe piaţa HoRECa.
Un al treilea lanţ de cafenele care va deschide o locaţie în viitorul mall este Gloria Jeans.
În România, cafenelele Starbucks sunt operate de grupul polonez Amrest, care a intrat în 2015 pe piaţa locală prin preluarea fran-ci-zei cafenelelor americane. Compania deţine franciza bran-dului american Starbucks pe şase pieţe, res-pectiv Germania, Polonia, Cehia, România, Ungaria şi Bulgaria.
Suprafaţa medie a unei cafenele Starbucks este de 170-180 de metri pătraţi, iar investiţia într-o singură unitate este cuprinsă între 350.000 şi 450.000 de euro, în funcţie de con-ceptul implementat. Mateusz Sielecki spune că, cel puţin deocamdată, se axează pe dez-voltarea cafenelelor de la zero şi nu se gân-deşte să achiziţioneze un lanţ local. De asemenea, compania nu are în plan să intro-ducă noi branduri ale AmRest pe piaţa lo-cală în perioada următoare.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie