leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6586 RON

1 USD = 4.0976 RON

1 GBP = 5.2037 RON

1 XAU = 155.3364 RON

1 AED = 1.1156 RON

1 AUD = 2.9785 RON

1 BGN = 2.3819 RON

1 BRL = 1.0500 RON

1 CAD = 3.1211 RON

1 CHF = 4.1247 RON

1 CNY = 0.5938 RON

1 CZK = 0.1811 RON

1 DKK = 0.6248 RON

1 EGP = 0.2290 RON

1 HUF = 1.4388 RON

1 INR = 0.0583 RON

1 JPY = 3.6983 RON

1 KRW = 0.3625 RON

1 MDL = 0.2478 RON

1 MXN = 0.2147 RON

1 NOK = 0.4836 RON

1 NZD = 2.6970 RON

1 PLN = 1.0818 RON

1 RSD = 0.0395 RON

1 RUB = 0.0613 RON

1 SEK = 0.4452 RON

1 TRY = 0.7073 RON

1 UAH = 0.1481 RON

1 XDR = 5.6800 RON

1 ZAR = 0.2828 RON

Editia 6784 - 17 aug 09:04

„Statul să vină să îşi ia şi gunoiul pe care l-a lăsat la Braşov, nu doar să vândă ce e bun şi să spună că Braşovul e poluat!”

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 30 octombrie 2017

„Statul să vină să îşi ia şi gunoiul pe care l-a lăsat la Braşov, nu doar să vândă ce e bun şi să spună că Braşovul e poluat!”

Foto: PREA CINSTIŢI... „Am făcut o greşeală pe care alţii, din alte municipii, n-au făcut-o, să amplasăm pe raza municipiului puncte de monitorizare”.

După ce ministrul Mediului a arătat cu degetul Braşovul, susţinând că este cel mai poluat oraş după Capitală, dar şi că edilii nu colaborează cu ministerul Mediului, primarul George Scripcaru a ţinut să arate şi una dintre problemele de poluare cu care Statul Român a încărcat Braşov: depozitul de deşeuri industriale din Timiş - Triaj. „Fabrica de tractoare a fost a Statului, care a vândut însă doar partea bună, dar şi rampa de deşeuri industriale a fost tot a acestei fabrici, nu a fost a cetăţenilor, din banii cărora trebuie să se închidă acum. Statul trebuia să vândă şi acea rampă odată cu restul. Nu este firesc să ia banii pe ce e bun şi restul să dea în responsabilitatea Primăriei, astfel că suntem nevoiţi să alocăm bani de la bugetul local pentru deşeurile pe care le-a produs statul. Ar trebui ca statul să vină să îşi ia gunoiul pe care l-a lăsat pe raza municipiului Braşov ca şi depozit de deşuri industriaşe”, a precizat primarul Scripcaru.

„Intersecţia poluată” de la Ceasu’ Rău ar urma să fie resistematizată
Potrivit Agenţiei pentru Protecţia Mediului Braşov, cauza privind procedura de infringment pentru calitatea aerului din Braşov, la care făcea referire ministrul Graţiela Gavrilescu, nu a fost încă soluţionată, fiind vorba despre măsurătorile din anii 2007-2008, când staţiile de la Braşov au arătat depăşiri ale valorilor limită privind calitatea aerului.  Una dintre staţiile care arată depăşiri este cea din zona Ceasu` Rău, unde sunt două intersecţii destul de aglomerate. „Am făcut o greşeală pe care alţii, din alte municipii, n-au făcut-o, să amplasăm pe raza municipiului puncte de monitorizare. Unul este la Ceasu` Rău. Este imposibil să nu existe un grad de poluare ţinând cont că este o intersecţie aglomerată. Avem însă un program de sistemtizare a intersecţiei, dar şi de reamenajare a străzii Castanilor, pentru că sub această stradă este un curs de apă, pe care vrem să-l scoatem în evidenţă şi cu această ocazie vom rezolva problemele din această zonă, care ne dau drept unul din cele mai poluate oraşe, pentru care România riscă procedura de infrigement”, a explicat primarul Braşovului.

+8 -3

Comentarii

Dorian B.

2017-10-30 09:47:05


Câteodată mă întreb dacă primarul Brașovului iubește cu adevărat acest oraș. Cred că nu. Tot ce a făcut în cei aprox. 17 ani, de când este în administrația publică, a făcut aiurea. Copaci „toaletați” până la baza trunchiurilor, uscându-se în maxim 2 ani din cauza lipsei de ramuri (în România și-n Rusia se practică așa-zisă „toaletare” a copacilor până la baza trunchiului, nelăsând nici o ramură pe trunchi).rondele (sensuri giratorii) peste tot (locul 1 pe țară), apoi semaforizate (???!!!.Care mai este diferența dintre o intersecție clasică semaforizată și un sens giratoriu semaforizat? Niciuna.), cu treceri de pietoni la o distanță de 200-300 metri față de aleea pietonală (trotuar), pe care să-și continue drumul pietonii (de ex., a se vedea zona sediului Telekom, unde dacă se vine dinspre strada Lungă și se vrea să se intre în primul magazin, pe stânga, de pe str. Mureșenilor, fiind cu fața către Centrul Vechi, trebuie să se meargă până la sediul Telekom și apoi înapoi până pe str. Mureșenilor, 260-270 m în plus), ba cu limitatoare de viteză puse, ba scoase la recomandarea Poliției Brașov și a serviciilor de urgență din Brașov, care reclamau timpul de întârziere la intervenții din cauza lor, mall-uri construite în plin oraș, cu acordul Primăriei, sacrificând liniștea locuitorilor din zonele respective și dispărând, totodată, zonele verzi de pe urma construirii lor, inclusiv cu parcările adiacente. Ar mai fi multe de spus cu privire la incompetența totală dovedită de conducerea Primăriei Brașov, dar mă opresc aici.

wili

2017-10-30 08:41:25


Copaci taiati. Zone verzi distruse si transformate in parcari. Case demolate unde stateau o familie, doua, care poate nici nu aveau masina si in locul lor construite blocuri in care au aparut zeci de proprietari cu masina. Scaderea vitezei la 50 km/h ca nu mai putea politia sa amendeze cu radarul. Santiere peste tot in oras de pe care in plus ies camioane cu rotile plinde de noroi pe strazi (la Hidro unde construieste mall e alb asfaltul, de ex). In loc sa anuleze parcarea de sub Tampa in care majoritatea celor ce parcheaza acolo nu ii gasesti sub Tampa la plimbare ci lucreaza prin centru, primaria a taiat copacii de pe margine. Copaci frumosi taiati la Hidro sa se vada AFI mai bine. Dealul Warthe macelarit. Si asta ne vorbeste noua de panourile care arata caliatea aerului (panouri care m-as mira sa arata corect) si de rampa de la Tractorul (care nu produce praf). Dar seara cand intri sau iesi din Brasov pe directia Brasov-Harman este de fiecare data o duhoare de mori.

Antonov

2017-10-30 08:21:17


Traficul auto infernal este principala sursa de poluare in orasul Brasov. Se circula haotic si fara restrictii pe unele bulevarde,vezi Calea Bucuresti,Strada Toamnei,Kogalniceanu de catre mijloace de transport grele care au interdictie pe aceste bulevarde.

trafic

2017-10-30 07:20:19


Principala sursa de poluare in Brasov este traficul intens si , din pacate, aceasta este o sursa greu de limitat.

Brasoveanu

2017-10-30 05:30:51


Dl. primar nu intelege nici acum ca poluarea se datoreaza masinilor pe care dansul le aduce, tot mai multe, pe strazi. Unde sunt trotuarele si zonele verzi ? Le-a transformat in benzi suplimentare de circulatie si parcari. Iar faptul ca regreta ca s-au pus statii de monitorizare a poluarii arata ca putin ii pasa de cetateni si de poluare.

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotional