Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8171 - 26 apr 03:10

Stihl vrea să deschidă două locaţii tip flagship store în Braşov şi Râşnov

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 10 noiembrie 2017

Stihl vrea să deschidă două locaţii tip flagship store în Braşov şi Râşnov

Stihl România a înregistrat o creştere a business-ului de 17%, la 9 luni şi anunţă un amplu program de dezvoltare a reţelei de parteneri.
„Suntem într-un proces masiv de extindere a reţelei noastre de distribuţie, la un nivel la care nu am mai fost până acum. Fără exagerare putem spune că avem loc pentru 100 de dealeri noi în reţea. Potenţialul de creştere pe acest tip de business, în format antreprenorial, este foarte mare, iar piaţa este pregătită pentru această dezvoltare. Chiar în acest moment ne aflăm într-un proces de recrutare de noi parteneri şi ne concentrăm pe persoane care vor să îşi dezvolte un business propriu în zona tehnică. Cu o investiţie minimă de 10.000 de euro îţi poţi începe activitatea într-un domeniu care aduce rezultatele scontate într-un timp scurt”, declară Ioan Mezei (foto), director general Stihl România.
În ultima perioadă distribuitorii Stihl au deschis 3 spaţii noi de tip flagship store la Bistriţa, Iaşi şi Oradea. „În această lună am deschis un magazin nou şi în Oradea, iar până la sfârşitul anului mai avem în vedere să deschidem încă 3-4 locaţii de acest tip la nivel naţional (Ștefăneşti Argeş, Râşnov, Braşov, Piteşti). Susţinerea investiţională a companiei pentru un astfel de spaţiu este de minim 50.000 de euro, la care se adaugă efortul investiţional al dealerului respectiv”, precizează Ioan Mezei.
Magazinele reprezentative Stihl – flagship stores –  au la bază un concept comercial unic pe piaţa motouneltelor, pe care compania l-a introdus în România în urmă cu aproape 3 ani. Până în prezent, la nivelul pieţei au fost configurate 49 astfel de spaţii, dintr-un total de peste 300 de magazine, care aparţin dealerilor.
Conceptul are în vedere desfăşurarea magazinului pe o suprafaţă de minim 70 de mp, configurate la nivel estetic după cele mai noi standarde comerciale, împreună cu amenajarea spaţiilor de service, toate cuprinse într-un concept asemănător cu standardele din industria auto.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie