Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 17:57

Tendinţa de mutare în offline: epiesa.ro vrea să îşi deschidă un magazin la Braşov

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 10 aprilie 2017

Tendinţa de mutare în offline: epiesa.ro vrea să îşi deschidă un magazin la Braşov

Magazinul www.epiesa.ro, unul dintre cei mai mari retaileri online specializaţi în comercializarea de piese şi accesorii auto de pe plan local, vrea să îşi deschidă un magazin fizic în Braşov. Retailerul a ajuns anul trecut la afaceri de 10 milioane de euro, de 3 ori mai mari faţă de 2015, pentru anul în curs ţinta de creştere fiind de 50%, în condiţiile în care compania a alocat un buget de investiţii de circa 350.000 euro pentru dezvoltarea unei reţele de magazine fizice la nivel naţional.
Compania a început încă de anul trecut să se extindă şi în mediul offline, deschizând trei magazine în Bucureşti, iar luna aceasta a mai inaugurat încă un magazin în Capitală şi altul în Oradea. Investiţia în cele două noi puncte de lucru s-a ridicat la 100.000 de euro, compania având bugetată în plus şi suma de 250.000 de euro pentru des-chi-derea a încă cinci magazine.
În primele trei luni ale acestui an, compania a înregistrat o cifră de afaceri de 3,5 miloane de euro, de trei ori mai mare faţă de aceeaşi perioadă din 2016, creşterea fiind susţinută de magazinele fizice.
„Mediul online este însă în continuare cel mai important canal pe care clienţii noştri îl utilizează pentru a face comenzi. Ca atare, acesta generează 90% din numărul total de solicitări Epiesa.ro, iar restul a provenit din cele 3 magazine din Bucureşti”, a punctat Ionuţ Cătălin Şuţu, director ge-ne-ral al companiei Euro Parts Distri-bu-tion, compania care operează maga-zinul online epiesa.ro. El a adăugat că piaţa de profil este în creştere în România, însă, cu toate acestea, comanda medie se menţine la acelaşi nivel ca anul trecut - 250 lei plus TVA. Cele mai cumpărate produse de pe epiesa.ro sunt consumabile precum filtre şi ulei, baterii, bujii. dar şi produse precum sisteme de frână şi suspensii.
Odată cu deschiderea magazinelor fizice, clienţii retailerului epiesa.ro au şi posibilitatea de a ridica produsele comandate online într-una din cele patru locaţii din Bucureşti sau în cea din Oradea.
„Scopul nostru este să deschidem o reprezentanţă epiesa.ro în cât mai multe oraşe din ţară, să fim cât mai aproape de client. Ne gândim la oraşe mari, precum Ploieşti, Constanţa, Braşov, dar şi multe altele”, a precizat Şuţu.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie