Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6500 RON

1 GBP = 5.8180 RON

1 XAU = 344.1075 RON

1 AED = 1.2660 RON

1 AUD = 3.0368 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8953 RON

1 CAD = 3.3893 RON

1 CHF = 5.0964 RON

1 CNY = 0.6422 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2774 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9944 RON

1 KRW = 0.3380 RON

1 MDL = 0.2617 RON

1 MXN = 0.2743 RON

1 NOK = 0.4198 RON

1 NZD = 2.7572 RON

1 PLN = 1.1482 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4254 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1175 RON

1 XDR = 6.1277 RON

1 ZAR = 0.2497 RON

Editia 8174 - 02 mai 12:12

Terenul Aeroportului Braşov intră săptămâna viitoare în plenul Camerei Deputaţilor

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 13 octombrie 2015

Terenul Aeroportului Braşov intră săptămâna viitoare în plenul Camerei Deputaţilor
După ce în urmă cu trei săptămâni senatorii au dat aviz favorabil propunerii legislative privind transferul celor 200 de hectare de teren din proprietatea Institutului Cartofului în proprietatea şi administrarea Consiliului Judeţean Braşov, se pare că săptămâna viitoare va veni şi rândul deputaţilor să se exprime în plen cu privire la acest proiect. Ieri, deputaţii din Comisia juridică au avizat proiectul de lege, ne-a declarat deputatul braşovean Gabriel Andronache (foto), următoarea comisie care va trebui să îşi dea acordul cu privire la acest proiect fiind cea de agricultură. 
În 2009, Consiliul Judeţean Braşov a primit 200 de hectare pentru a putea demara lucrările la această investiţie, ţinând cont că pe lângă terenul necesar pentru construcţiile propriu-zise  mai era nevoie şi de o zonă pentru siguranţa activităţii aeroportuare, însă termenul pentru realizarea investiţiei era de cinci ani, după care se pierdea dreptul de administrare asupra terenului. În iunie 2014, acest termen a expirat, astfel că nu s-au mai putut continua lucrările. „Din cauza condiţiilor economice precare, investiţia fiind susţinută exclusiv din fondurile judeţului Braşov, realizarea aeroportului nu a putut fi finalizată. Deoarece termenul de cinci ani a expirat, reîntoarcerea terenului în domeniul public al statului şi sistarea lucrărilor la aeroport cauzează prejudicii autorităţilor locale şi judeţene implicate în realizarea lucrărilor. Iniţiativa vizează stabilirea unui termen real de zece ani astfel încât obiectivul să poată fi finalizat”, se precizează în expunerea de motive a proiectului de lege pentru recuperarea terenului aeroportului. 
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie