Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6500 RON

1 GBP = 5.8180 RON

1 XAU = 344.1075 RON

1 AED = 1.2660 RON

1 AUD = 3.0368 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8953 RON

1 CAD = 3.3893 RON

1 CHF = 5.0964 RON

1 CNY = 0.6422 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2774 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9944 RON

1 KRW = 0.3380 RON

1 MDL = 0.2617 RON

1 MXN = 0.2743 RON

1 NOK = 0.4198 RON

1 NZD = 2.7572 RON

1 PLN = 1.1482 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4254 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1175 RON

1 XDR = 6.1277 RON

1 ZAR = 0.2497 RON

Editia 8174 - 02 mai 21:23

Termenul de finalizare al DN73 rămâne stabilit pentru finalul anului viitor

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 23 ianuarie 2020

Ce lucrări sunt programate în acest an pe tronsonul Cristian – Fundata

Termenul de finalizare al DN73 rămâne stabilit pentru finalul anului viitor

Ministrul Transporturilor, Lucian Bode, susţine că termenul estimat de constructor pentru finalizarea execuţiei lucrărilor de modernizare a DN 73, Braşov - Piteşti, este al treilea trimestru din 2021, stadiul proiectului înregistrat la finalul lui octombrie fiind de 41%. De asemenea, plăţile către constructor sunt efectuate la zi, după cum a mai spus şeful Transporturilor într-un răspuns la o întrebare a deputatului PNL de Argeş Dănuţ Bica.
Lucrările vor continua anul acesta cu turnarea ultimelor două straturi de asfalt pe tronsonul Cristian-Bran, în conformitate cu precizările constructorului şi ale reprezentanţilor Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri Braşov. Pe raza localităţii Moieciu, lucrările sunt suspendate până în iunie 2020, ca urmare a lucrărilor de introducere a reţelelor de canalizare pe raza localităţii şi vor demara abia după finalizarea acestora. Anul acesta, ar urma să fie reabilitată şi trecerea la nivel cu calea ferată de la Râşnov şi să se intre pe tronsonul de la ieşirea din judeţ, din zona Fundata, unde sunt necesare mai multe consolidări ale şoselei.
În conformitate cu precizările reprezentanţilor firmei constructoare, cele mai mari probleme pe acest tronson au fost cauzate de faptul că pe kilometri întregi au fost necesare lucrări suplimentare de săpătură pentru stabilizarea solului, astfel încât fundaţia drumului să fie trainică. Constructorul lucrează totuşi şi pe parcursul sezonului rece. Astfel, în prezent, se lucrează la rosturile de dilataţie ale unui pod de pe raza oraşului Râşnov.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie