Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8171 - 26 apr 08:46

Tot nu se circulă pe primul tronson al ocolitoarei Braşovului

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 04 octombrie 2016

Acesta ar fi trebuit să fie gata în 30 septembrie, dar şi acum se mai lucrează

Tot nu se circulă pe primul tronson al ocolitoarei Braşovului

Începute în anul 2012, lucrările la primul tronson al variantei ocolitoare a Braşovului DN 1 (dinspre Bucureşti) – DN 11 (la ieşirea spre Bacău), nu au fost terminate nici în 30 septembrie, aşa cum se s-a menţionat în raportul privind stadiul proiectelor în derulare, postat pe site-ul Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale România (CNADNR). La acest segment încă se mai lucrează, iar potrivit unor surse din cadrul CNADNR, artera va fi deschisă traficului rutier după data de 15 octombrie.
Lucrările la acest tronson au început în luna martie a anului 2012, iar în anul 2013 au fost sistate, după ce constructorul iniţial, compania austriacă Alpine Bau GmbH a intrat în insolvenţă. În aceste condiţii, Compania Naţională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale România (CNADNR) a reluat licitaţia, contractul de lucrări fiind atribuit asocierii de firme Chirulli Andrea Impresa Individuale - Aleandri SPA – Smart Building Project- Pasquale Alo' SRL. Şantierul a fost redeschis în 16 decembrie 2014 şi, conform contractului iniţial, lucrările trebuiau terminate în luna 16 decembrie 2015. Potrivit reprezentanţilor CNADNR, lucrările la acest tronson au întârziat pentru că a fost nevoie de elaborarea unui nou proiect tehnic, dar şi de „slaba mobilizare a antreprenorului”.
Tronsonul 1 al ocolitoarei are o lungime de 7,92 kilometri, iar valoarea totală a investiţiei este de 59,56 milioane de lei, fără TVA, proiectul beneficiind de finanţare europeană prin Programul Operaţional Sectorial Transporturi (POS - T)    
După finalizarea lucrărilor, pe acest segment al variantei ocolitoare a municipiului Braşov  se va putea circula în regim de autostradă, pe câte două benzi pe sens. 

+3 -0

Comentarii

AUREL AMALINEI

2016-10-04 08:36:24


zilnic trec pe acolo pe la pod dar jumatate di lucratori nu pre dau din maini

rammstein

2016-10-04 07:09:23


cand e gata toata ocolitoarea ???????????....in ce an stelar ?>....rusine !!.....

Lazar

2016-10-04 07:08:27


Bravos d-le premier Ciolos.Cat timp de gandire va mai trebuie sa defiintati toata conducerea CNADNR ? Cum este posibil sa trebuiasca 7 ani pentru 7 Km de drum in regim de autostrada ? Ce garantii pentru intarziere au fost trecute in contractele contructorilor si daca au fost executate ? Petrica

cristian

2016-10-04 05:16:41


De ce ne miram in toata tara este la fel nu se respecta termenele noi platim taxe de drum si alti isi bat joc de noi,stau prin birouri isi rotunjesc salariile si invirt hirtii cu nemiluita,bani de rovinieta sunt mincati de birocratism.

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie