Curs BNR
1 EUR = 4.9765 RON
1 USD = 4.6373 RON
1 GBP = 5.8018 RON
1 XAU = 350.3208 RON
1 AED = 1.2626 RON
1 AUD = 3.0320 RON
1 BGN = 2.5444 RON
1 BRL = 0.8988 RON
1 CAD = 3.3966 RON
1 CHF = 5.0832 RON
1 CNY = 0.6399 RON
1 CZK = 0.1978 RON
1 DKK = 0.6673 RON
1 EGP = 0.0968 RON
1 HUF = 1.2662 RON
1 INR = 0.0556 RON
1 JPY = 2.9616 RON
1 KRW = 0.3369 RON
1 MDL = 0.2597 RON
1 MXN = 0.2686 RON
1 NOK = 0.4220 RON
1 NZD = 2.7605 RON
1 PLN = 1.1498 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0504 RON
1 SEK = 0.4261 RON
1 TRY = 0.1428 RON
1 UAH = 0.1171 RON
1 XDR = 6.1121 RON
1 ZAR = 0.2442 RON
Publicat la 13 sepembrie 2019
În competiţie s-au înscris aproximativ 500 de elevi din municipiul Braşov
Peste 5.000 elevi din România s-au înscris pentru a lua startul în cea de-a 6-a ediţie a campaniei Traffic Snake Game (TSG). Aceasta va debuta, ca şi în anii precedenţi, sub egida Săptămânii Europene a Mobilităţii. Cele 37 şcoli înregistrate vor juca TSG în perioada 16-27 septembrie, în 10 oraşe din Roâmânia, respectiv Bacău, Braşov, Deva, Făgăraş, Mizil, Moineşti, Odorheiu Secuiesc, Râmnicu Vâlcea, Satu Mare şi Târgu Mureş.
Municipiul Braşov a înscris aproximativ 500 elevi în TSG 2019. Prin intermediul ABMEE (www.abmee.ro), coordonator al campaniei la nivel local, „Oscar, şarpele hoinar” va ajunge la Școala Gimnazială nr. 30 şi Școala Gimnazială nr. 31.
În urma ediţiilor precedente, Municipiul Braşov a implicat peste 12.000 elevi, obţinând un total de peste 80.000 km parcurşi sustenabil şi economii de peste 14 tone emisii de dioxid de carbon.
În România, campania care se derulează sub titlul „Oscar, sarpele hoinar” a generat în urma ediţiilor anterioare economii de peste 50 tone emisii dioxid de carbon şi peste 300.000 km parcurşi sustenabil, implicând peste 50.000 elevi. Iniţiativă a fost creată pentru a încuraja elevii, părinţii şi cadrele didactice să adopte mersul pe jos, cu bicicleta sau cu mijloacele de transport în comun, atunci când se deplasează la şcoală.
Concepută sub forma unui joc „serios” în care elevii obţin puncte dacă se deplasează sustenabil, campania TSG îşi propune să schimbe mentalităţi şi comportamente pe termen lung, să promoveze modurile de deplasare uşor poluante ca distractive, dar şi să combată o serie de percepţii negative privind siguranţa în trafic sau ineficienţa transportului în comun. Astfel, prin joc şi joacă, campania TSG sprijină procesul educaţional pe baza căruia copiii ajung să facă alegeri responsabile şi devin vectori ai dezvoltării sănătoase a comunităţii în care trăiesc.
nu este nici un comentariu
Autorizaţia de construire nr. 144 din 15.04.2024. Se autorizează executarea lucrărilor de construire „Pentru schimbare de destinaţie din locuinţă în spaţiu comercial. Creare acces[...]
2024-04-26 citeste mai multCu 3 capele, pentru 3 confesiuni
2024-04-26 citeste mai multCandidatul PNL-PSD la primăria Braşovului, George Scripcaru, spune că de când a pierdut postul de primar, în 2020, s-a ocupat de probleme de familie. A consumat un an ca să rezolve nişte[...]
2024-04-26 citeste mai multProiectul de hotărâre mai avea nevoie de un singur vot pentru a trece
2024-04-26 citeste mai multBraşoveanul prin adopţie Mihai Sturzu (s-a născut în Bucureşti dar şi-a petrecut copilăria şi adolescenţa în Braşov), fost membru al trupei de muzică dance Hi-Q din anii 2000 a[...]
2024-04-26 citeste mai mult
Adaugă un comentariu