Curs BNR

1 EUR = 4.6346 RON

1 USD = 3.9285 RON

1 GBP = 5.2711 RON

1 XAU = 158.8245 RON

1 AED = 1.0696 RON

1 AUD = 3.0149 RON

1 BGN = 2.3697 RON

1 BRL = 1.1755 RON

1 CAD = 3.0804 RON

1 CHF = 3.9729 RON

1 CNY = 0.5945 RON

1 CZK = 0.1804 RON

1 DKK = 0.6226 RON

1 EGP = 0.2199 RON

1 HUF = 1.4767 RON

1 INR = 0.0613 RON

1 JPY = 3.5016 RON

1 KRW = 0.3603 RON

1 MDL = 0.2275 RON

1 MXN = 0.2053 RON

1 NOK = 0.4742 RON

1 NZD = 2.7598 RON

1 PLN = 1.0989 RON

1 RSD = 0.0389 RON

1 RUB = 0.0667 RON

1 SEK = 0.4662 RON

1 TRY = 1.0163 RON

1 UAH = 0.1420 RON

1 XDR = 5.5552 RON

1 ZAR = 0.2943 RON

Editia 6625 - 15 dec 03:24

Transport metropolitan şi la Ghimbav

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 29 octombrie 2013

Cursele de microbuze ar putea fi extinse şi spre zonele periferice ale oraşului, după ce va fi implementat proiectul „RAT-ului metropolitan”

Transport metropolitan şi la Ghimbav

Ghimbăşenii sunt nemulţumiţi de faptul că actuala firmă de transport care operează pe traseul Ghimbav – Braşov nu vrea să extindă traseul microbuzelor şi spre alte zone ale oraşului. Acum, oamenii îşi pun speranţele în proiectul Agenţiei Metropolitane Braşov (AMB) privind introducerea unui singur operator de transport în comun la nivelul zonei metropolitane, astfel ca şi ei să beneficieze de condiţii mai bune de transport, dar şi de unele facilităţi, cum ar fi tichete de călătorie subvenţionate pentru elevi, studenţi sau pensionari. „În perioada în care am fost consilier local am susţinut prelungirea traseului şi spre alte zone din Ghimbav, cum ar fi Ştefan cel Mare sau zona de ieşire spre Codlea. Acum, microbuzele merg doar până în centrul Ghimbavului şi sunt o serie de oameni învârstă sau de copii care au de parcurs mai bine de un kilometru până în centru. Vrem să le facilităm şi acestora accesul la transportul în comun şi voi face demersuri în acest sens. Vreau ca şi ghimbăşenii să beneficieze de un transport modern, pentru că merită”, a precizat consilierul judeţean al PPDD Ionel Fliundra.
Acesta este de părere că actualul operator este depăşit din punct de vedere logistic, iar oamenii au început să se declare nemulţumiţi de condiţiile oferite, ţinând cont că majoritatea microbuzelor sunt în trafic de ani buni. „Edilii din Ghimbav au refuzat, deocamdată, să semneze pentru introducerea operatorului metropolitan susţinând că sunt mulţumiţi de serviciile firmei care prestează acum acest serviciu. Prin existenţa unei regii de transport metropolitane de facilităţile de care beneficiază acum locuitorii din municipiul Braşov, ar beneficia şi ghimbăşenii, cum ar fi transportul redus cu 50% pentru elevi, studenţi şi pensionari, Voi face demersuri pentru a rezolva această situaţie, fiindcă nu vrem ca Ghimbavul să iasă din tiparul Agenţiei Metropolitane. Dacă ghimbăşenii plătesc apa la preţ «metropolitan» ca şi braşovenii, atunci ar trebui să aibă parte şi de transport la nivel metropolitan”, a subliniat consilierul judeţean.

15 localităţi au semnat deja
Municipiul Braşov, Consiliul Judeţean şi alte 14 localităţi din zona metropolitană au semnat încă din primăvară un acord de asociere pentru constituirea Asociaţiei Metropolitane pentru Dezvoltarea Durabilă a Transportului Public. Aceasta se va ocupa de alegerea operatorului care va presta servicii de transport în zona metropolitană. Ţinând cont că, la momentul actual RAT Braşov oferă cele mai bune servicii de transport public, una dintre variantele luate în discuţie este aceea de extindere a traseelor Regiei şi în localităţile din zona metropolitană.
 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotionalbanner promotional