leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6586 RON

1 USD = 4.1342 RON

1 GBP = 5.3120 RON

1 XAU = 160.4438 RON

1 AED = 1.1255 RON

1 AUD = 2.9787 RON

1 BGN = 2.3819 RON

1 BRL = 1.1073 RON

1 CAD = 3.1313 RON

1 CHF = 4.0964 RON

1 CNY = 0.5935 RON

1 CZK = 0.1795 RON

1 DKK = 0.6246 RON

1 EGP = 0.2307 RON

1 HUF = 1.4475 RON

1 INR = 0.0567 RON

1 JPY = 3.6283 RON

1 KRW = 0.3640 RON

1 MDL = 0.2411 RON

1 MXN = 0.2041 RON

1 NOK = 0.4886 RON

1 NZD = 2.7818 RON

1 PLN = 1.0845 RON

1 RSD = 0.0394 RON

1 RUB = 0.0611 RON

1 SEK = 0.4534 RON

1 TRY = 0.7564 RON

1 UAH = 0.1483 RON

1 XDR = 5.7019 RON

1 ZAR = 0.2877 RON

Editia 6846 - 13 noi 06:00

Trei branduri braşovene, în TOP 50 al brandurilor româneşti

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 30 august 2017

Trei branduri braşovene, în TOP 50 al brandurilor româneşti

Trei branduri braşovene se află printre primele 50 de branduri româneşti, arată o analiză a companiei de evaluare şi strategie de brand Brand Finance. Astfel, brandul de bere Ciucaş se află pe locul 21, în timp ce brandul Delaco, deţinut de compania cu acelaşi nume şi care acum este controlat de grupul francez Bongrain, se află pe locul 31. Cel de-al treilea brand braşovean se clasează pe locul 15 şi este fostul tenismen Ion Ţiriac, născut în Braşov.
Dacia este cel mai valoros brand românesc, cu o valoare de 1,2 miliarde euro, iar Dedeman este cel mai valoros brand cu acţionariat 100% românesc, evaluat la 206 milioane euro, fiind totuşi pe locul 3 în clasament. Aceasta deoarece poziţia a doua este ocupată de eMag, creditat cu o valoare de 361 milioane euro în clasamentul pe 2017 lansat, recent, de Brand Finance, cea mai mare firmă independentă globală de consultanţă strategică şi evaluare de business.
Clasamentul a fost redactat pe baza unei analize de 6 luni, reprezentând prima evaluare sistematică şi riguroasă a brandurilor româneşti de top. „Dacia este un brand solid, popular, şi a fost practic singurul brand auto care putea fi cumpărat în România până în 1989. Preluarea de către Renault în 1999 a marcat un reviriment al brandului, iar astăzi Dacia este al doilea brand din portofoliul Renault ca vânzări, cu 90% din producţie vândută în 34 de ţări. Ajuns astăzi al doilea cel mai valoros brand românesc, cu o valoare de 361 milioane euro, eMAG a fost înfi inţat de trei tineri antreprenori în 2001 într-un apartament de bloc – echivalentul local al «garajului» din Silicon Valley. Alimentat de investiţiile fondului global Naspers, care între timp a devenit acţionar majoritar, eMAG a crescut exponenţial, devenind cel mai mare retailer online din România. «Amazonul românesc» şi-a păstrat spiritul antreprenorial, adăugând constant noi categorii de produse pe platforma sa, în timp ce îşi continuă expansiunea în Europa de Est. Al treilea cel mai valoros brand, Dedeman, a excelat în modelul de business mai degrabă tradiţional al magazinelor de materiale de construcţii şi pentru amenajări interioare – dar a valorifi cat tendinţele moderne de amenajare a casei, bricolaj de tip do-it-yourself (DIY) şi comerţ modern (cash & carry). Cu o valoare de 206 milioane euro, este în acelaşi timp cel mai valoros brand cu acţionariat 100% românesc. Brandul a crescut şi prin extinderea perseverentă a reţelei naţionale – chiar şi în timpul crizei economice – depăşind competitori internaţionali puternici şi România”, se arată în raport.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotional