Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 13:54

Trenurile Primăriei: din 2023, din 30 în 30 de minute

Autor: Radu COLȚEA

Publicat la 22 februarie 2021

Scenariul include 22 de garnituri şi legătură feroviară cu Aeroportul Internaţional Braşov

Trenurile Primăriei: din 2023, din 30 în 30 de minute

Primarul Braşovului, Allen Coliban, a anunţat că, în cursul săptămânii trecute, a fost la mai multe ministere, printre care şi cel al Transporturilor. La Ministerul Transporturilor a discutat despre planul trenului metropolitan, fiind analizată o variantă maximală. „În acest scenariu sunt luate în calcul aproximativ 22 de garnituri, dintre care două de rezervă şi o frecvenţă a curselor de 30 de minute.  Oportunitatea acestor trasee, care trec de Zona Metropolitană, va fi stabilită prin Studiul de fezabilitate. Traseele folosesc atât infrastructura existentă, cât şi linia proiectată pentru a deservi aeroportul”, a declarat Allen Coliban.  
Totodată, reprezentantul municipalităţii braşovene a menţionat că proiectul a fost apreciat de specialiştii ministerului şi că are şanse ca în acest an să fie inclus pe lista investiţiilor finanţate prin Programul Naţional de Rezilienţă şi Redresare. „Dacă am avea aceste trenuri, infrastructura ar putea fi folosită în cel mai scurt timp. Condiţia stabilită prin PNDR este ca achiziţiile să fie încheiate până la finalul anului 2022, astfel că le-am putea vedea funcţionale din primele trei luni ale anului 2023. Asta este perspectiva ambiţioasă a acestui proiect”, a anunţat Coliban.

Care sunt cele 4 trasee metropolitane, care ar urma să asigure legătura şi cu Sfântu Gheorghe, Întorsura Buzăului şi Sinaia
Astfel, pentru T1 (Zărneşti – Braşov – Sfântu Gheorghe) sunt propuse 7 garnituri de tren. Tot 7 trenuri sunt propuse pentru traseele T 2 (Predeal - Braşov – Bod – Feldioara) şi T 4 (Sinaia - Braşov – Aeroport - Feldioara). Pentru T 3 (Codlea Nord – Braşov – Întorsura Buzăului) sunt propuse 6 garnituri.

 

Pasajul Fartec, Banca Săsească şi căminele de nefamilişti, pe lista „de terminat cu bani de la Bucureşti”
Tot la ministere, Coliban a afirmat să a avut discuţii despre proiectele importante pentru Braşov. „Vorbim de aproximativ 30 milioane lei, pe care să le primim de la bugetul de stat, specific, pentru proiecte mari, în derulare. Decizia în acest sens va aparţine Parlamentului, săptămâna viitoare. Avem nevoie de aceşti bani pentru a finaliza investiţia de pe Michael Weiss nr. 22 (reabilitarea faţadei unei case monument istoric, fosta Bancă Săsească – n.r.), să finalizăm reabilitarea a 10 blocuri (reabilitarea termică a unor blocuri care au fost în trecut cămine de nefamilişti – n.r.), dar  terminăm şi lucrările la Pasajul Fartec”, a declarat edilul. Termenul estimat de primar pentru finalizarea lucrărilor la cele trei proiecte este luna iunie a acestui an.










 

Comentarii

'\'Codrin\''

2021-04-09 11:38:00


'\'In sfarsit Brasovul va avea un proiect pentru viitor si nu pentru prezent -felicitari si multa bafta tuturor persoanelor implicate in realizarea proiectului atat de necesar intregii regiuni.Va fi util comunitatii in perspectiva dezvoltarii urbane viitoare a orasului nostru.Sper ca dupa 32 de ani \"de nimic\" sa vina si momentul faptelor.Brasovul merita acest lucru-doar facand pasi importanti putem ramane acolo in topul oraselor atractive din tara.\''

'geco'

2021-02-22 20:27:29


'D-lor!!n faceti mai omeni buni DRACULUI SALA DE SPORT CARE ARE___TOATE___ APROBARILE!! VOI NU VEDETI ??? SANTEM SINGURUL ORAS MARE CARE NU AVEM O SALA MARE DE SPORT, UN STADION NOU MARE!! PRIVITI: CLUJUL ARE SI SAlA DE SPORT SI STADION NOU, CRAIOVA LA FEL SI STADION SI SALA NOUA DE SPORT , TIMISOARA ISI FACE STADION , CONSTANTA ARE APROBAT STADION, PANA SI SF. GHEORGHE ARE STADION NOU SI ECHIPA DE DIVIZIA A , BRASOVUL NU ARE NIMIC !!SANTEM ORAS TURISTIC AVEM NEVOIE DE ASTFEL DE OBIECTIVE !! nu se vece d-le PEIMAR???faceti ceva !! ce asta ca TERMINi UNPOD DE 10 ani ASTA E OBIECTIV PTR. UN PRIMAR DE MARE ORAS??? ERA VORBA DE PODUL PESTE CALEA FERATA DE LA GARA !! NU-L FACETETI!!!??? MINISTRI SANT AI PARTIDULUI TAU ,CE MAI VREI???'

'fane'

2021-02-22 10:36:58


'Ala din imagine e tren ? \nOare primariei, prefecturii etc nu le e rusine la cum arata trenul ala ? Bai, nu va e mah rusine, ala-i tren de oras turistic ? \nAla-i tren de 2021 ? Este o rusine de tren, un cotet pe roti! Ce arunca francezii acum 50 de ani, e luat de bun la Iasov! \nPai voi vreti preturi la imobiliare de Paris, si oferiti conditii de fundul curtii! \nMoldovenilor si bucurestenilor, evitati MINCIUNA care poarta numele de BRASOV! Nu va achizitionati case/ap aici, nu va relocati in mizeria asta de oras!'

'Dan Popescu'

2021-02-22 10:25:48


'Frumoasa poza cu \"troacele\" lui comana. Poate transportul feroviar metropolitan, daca se va definitiva vreodata ceva, va fi facut cu garnituri mai moderne.\ncu toate ca sunt anumiti \"calatori\" care nu merita asa ceva.'

'Lazar'

2021-02-22 09:37:23


'Sper ca aceste trenuri sa nu aiba locomotiva care sa tracteze vagoane.Ar trebuii sa fie gen tramvai electric cum se fabrica la Arad.Ar fi bine sa fie electrificare liniile spre Zarnesti,Codelea si Intorsura Buzaului.Trenul de la Sfantu Gheorghe ar trebuii sa aiba statie la Aeroport.Mai mult ar trebuii realizate mai multe statii noi gen Jumbo,Spitalul Sf.Constantin,Carfour,Dambul Morii ect.'

'Sanda'

2021-02-22 06:51:03


'Foarte interesant proiectul....dar primarul Brașovului ar trebui sa se ocupe prima data de curățenia orașului , care arată jalnic.'

'cristian'

2021-02-22 06:11:15


'Toate bune si frumoase pe hartie dar cum vede Primarul situatia cai de rulare a CFR-ului maroda care obliga Curesle naveta sa mearga incet necesitand mai mult timp decat cursele cu Autobuzele? cine subventioneaza aceste trasee metropolitane?'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie