Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 14:29

Un lanţ grecesc de restaurante vrea să pătrundă pe piaţa brașoveană

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 09 ianuarie 2019

Un lanţ grecesc de restaurante vrea să pătrundă pe piaţa brașoveană

Lanţul de restaurante Gregory’s din Grecia a revenit în acest an pe piaţa locală cu un restaurant în clădirea de birouri Upground din cartierul corporatiştilor Pipera. Ulterior a deschis alte două restaurante proprii în Bucureşti şi vrea ca în cinci ani să ajungă la 80 de unităţi operate în sistem de franciză de către parteneri. Compania se uită către marile oraşe de provincie, mai exact Braşov, Timişoara, Cluj şi Constanţa şi lansează sistemul de franciză.
Baza de dezvoltare va fi Bucureştiul, de unde de altfel grupul se gândeşte în timp să se extindă şi în regiune, în Balcani.
Gregory’s are trei tipuri de restaurante - chioşcuri de circa 30 mp, clasice de 80-100 mp şi formatul cel mare care măsoară 130-150 mp. Pentru o unitate clasică, încasările medii sunt estimate pe România la circa 40.000 de euro pe lună, adică circa jumătate de milion de euro pe an. Investiţia într-un astfel de restaurant este de 100.000-120.000 de euro, fără a se lua în calcul taxa de franciză. Investiţia scade la 50.0000 de euro pentru unităţile de mici dimensiuni.
Gregory’s este o afacere de familie fondată în 1972 la Atena şi care astăzi numără circa 330 de restaurante în Grecia, toate operate în sistem de franciză. Compania mai are în operare şi alte branduri cu care este prezentă în aeroporturi, şcoli, spitale sau gări.
Gregory’s a ieşit de pe piaţa din România când criza a lovit businessul - atât cel local, dar şi pe piaţa-mamă, în Grecia. Lanţul de restaurante a intrat în România în 2000 şi a ajuns în cel mai bun moment la zece restaurante.

+0 -2

Comentarii

rammstein

2019-01-09 15:55:12


dupa lantul rusesc,acum vine lantul grecesc...!!!dar lantul pensiilor cand va veni ??....

Costea Ion

2019-01-09 07:51:40


Ăștia ne mai lipseau, în rest le aveam pe toate.

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie