Curs BNR
1 EUR = 4.9754 RON
1 USD = 4.6739 RON
1 GBP = 5.8294 RON
1 XAU = 359.4100 RON
1 AED = 1.2727 RON
1 AUD = 3.0029 RON
1 BGN = 2.5439 RON
1 BRL = 0.8841 RON
1 CAD = 3.3857 RON
1 CHF = 5.1301 RON
1 CNY = 0.6459 RON
1 CZK = 0.1973 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0958 RON
1 HUF = 1.2669 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.0239 RON
1 KRW = 0.3381 RON
1 MDL = 0.2628 RON
1 MXN = 0.2760 RON
1 NOK = 0.4260 RON
1 NZD = 2.7610 RON
1 PLN = 1.1462 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0495 RON
1 SEK = 0.4274 RON
1 TRY = 0.1437 RON
1 UAH = 0.1182 RON
1 XDR = 6.1501 RON
1 ZAR = 0.2467 RON
Publicat la 31 ianuarie 2018
Deocamdată, proiectul este „încremenit” în etapa expertizei tehnice
Deschis în anul 2015, proiectul de reabilitare a vechiului pasaj de la Fartec s-a împotmolit încă din toamna anului trecut, când firma care executa lucrările a descoperit probleme tehnice mai grave decât cele estimate iniţial. De altfel, constructorul iniţial a renunţat la contract, astfel că municipalitatea braşoveană va trebui să organizeze o licitaţie pentru finalizarea proiectului. Procedura de achiziţie a lucrărilor va fi lansată numai după ce va fi terminată expertiza tehnică prin care se vor stabili soluţiile tehnice necesare reabilitării pasajului. Acest document, a explicat purtătorul de cuvânt al Primăriei Braşov, Sorin Toarcea, ar urma să fie definitivat până în luna martie. „Din păcate, deficienţele constate sunt mai grave decât constatarea iniţială, astfel încât am ajuns în situaţia de a reface partea de proiect tehnic aferentă infrastructurii căii de rulare”, a declarat Toarcea.
Estimările arată că anul acesta lucrările nu au cum să fie terminate.
Reamintim că anul trecut, după ce a fost decopertată calea de rulare, au fost descoperite degradări ale grinzilor, care nu fuseseră identificate când a fost elaborat proiectul iniţial.
Conform contractului semnat cu constructorul iniţial, pentru reabilitarea vechiului pasaj, de la bugetul local ar fi trebuit să se plătească suma de 8.286.192 lei, fără TVA. Până în momentul suspendării şantierului s-au finalizat 40% din lucrări, respectiv s-au consolidat pilonii pasajului, una dintre margini şi s-a decopertat suprastructura podului (calea de rulare). Pentru aceste lucrări, municipalitatea braşoveană a plătit constructorului 2,21 milioane de lei, fără TVA.
rammstein
2018-01-31 07:46:48
alo primaria ?....faceati un pod nou in anii astai !!...ce dracu cooperativa NUFARUL sa nu traiasca?>..
Autorizaţia de construire nr. 63 din 26.02.2024. Se autorizează executarea lucrărilor de construire pentru „Finalizarea lucrării începute în baza A.C nr. 202/07.02.2017 şi A.C.[...]
2024-04-19 citeste mai multLucrările costă 9,4 milioane lei şi vor fi realizate de firma care a modernizat „Drumul de sub munte”
2024-04-19 citeste mai multOperatorul de transport pregăteşte terenul pentru reţeaua de încărcare a autobuzelor electrice
2024-04-19 citeste mai multAdministrația actuală a Brașovului, campioană la atragerea de fonduri europene nerambursabile: Coliban a obținut 1.4 miliarde lei în 3 ani și jumătate, iar Scripcaru a obținut 577 milioane lei în 6 ani. Educația preșcolară - o adevărată prioritate pentru administrația Coliban.
2024-04-19 citeste mai multPe niciun sector din judeţul Braşov nu s-a atins pragul de 30% din lucrări
2024-04-19 citeste mai mult
Traian
2018-01-31 16:00:20
Indiferent de situatie, pe acel pod nu se lucreaza deloc.Toata lucrarea este lasata de izbeliste inca de la inceputul acesteia .Cei responsabili trebuie trasi la raspundere,dar sunt convins ca avand in vedere actualii politicieni nu se va intampla nimic , iar noi cei care tranzitam zilnic podul ne vom rupe rotile in gropile deja aparute pe jumatatea de pod existenta, care si ea probabil va intra in reparatie dupa finalizarea nu stiu cand a primei jumatati de pod.