leasing@afiparkbrasov.ro leasing@afiparkbrasov.ro

Curs BNR

1 EUR = 4.6603 RON

1 USD = 3.9613 RON

1 GBP = 5.2120 RON

1 XAU = 152.8355 RON

1 AED = 1.0785 RON

1 AUD = 2.8692 RON

1 BGN = 2.3828 RON

1 BRL = 0.9679 RON

1 CAD = 3.0570 RON

1 CHF = 4.0997 RON

1 CNY = 0.5762 RON

1 CZK = 0.1819 RON

1 DKK = 0.6248 RON

1 EGP = 0.2210 RON

1 HUF = 1.4399 RON

1 INR = 0.0545 RON

1 JPY = 3.5102 RON

1 KRW = 0.3543 RON

1 MDL = 0.2353 RON

1 MXN = 0.2088 RON

1 NOK = 0.4868 RON

1 NZD = 2.6322 RON

1 PLN = 1.0865 RON

1 RSD = 0.0394 RON

1 RUB = 0.0602 RON

1 SEK = 0.4506 RON

1 TRY = 0.6447 RON

1 UAH = 0.1414 RON

1 XDR = 5.5615 RON

1 ZAR = 0.2754 RON

Editia 6812 - 26 sep 04:26

Vechiul pasaj Fartec rămâne sigur închis în 2018

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 31 ianuarie 2018

Deocamdată, proiectul este „încremenit” în etapa expertizei tehnice

Vechiul pasaj Fartec rămâne sigur închis în 2018

Deschis în anul 2015, proiectul de reabilitare a vechiului pasaj de la Fartec s-a împotmolit încă din toamna anului trecut, când firma care executa lucrările a descoperit probleme tehnice mai grave decât cele estimate iniţial. De altfel, constructorul iniţial a renunţat la contract, astfel că municipalitatea braşoveană va trebui să organizeze o licitaţie pentru finalizarea proiectului. Procedura de achiziţie a lucrărilor va fi lansată numai după ce va fi terminată expertiza tehnică prin care se vor stabili soluţiile tehnice necesare reabilitării pasajului. Acest document, a explicat purtătorul de cuvânt al Primăriei Braşov, Sorin Toarcea, ar urma să fie definitivat până în luna martie. „Din păcate, deficienţele constate sunt mai grave decât constatarea iniţială, astfel încât am ajuns în situaţia de a reface partea de proiect tehnic aferentă infrastructurii căii de rulare”, a declarat Toarcea.
Estimările arată că anul acesta lucrările nu au cum să fie terminate.
Reamintim că anul trecut, după ce a fost decopertată calea de rulare, au fost descoperite degradări ale grinzilor, care nu fuseseră identificate când a fost elaborat proiectul iniţial.
Conform contractului semnat cu constructorul iniţial, pentru reabilitarea vechiului pasaj, de la bugetul local ar fi trebuit să se plătească suma de 8.286.192 lei, fără TVA. Până în momentul suspendării şantierului s-au finalizat 40% din lucrări, respectiv s-au consolidat pilonii pasajului, una dintre margini şi s-a decopertat suprastructura podului (calea de rulare). Pentru aceste lucrări, municipalitatea braşoveană a plătit constructorului 2,21 milioane de lei, fără TVA.

+3 -0

Comentarii

Traian

2018-01-31 16:00:20


Indiferent de situatie, pe acel pod nu se lucreaza deloc.Toata lucrarea este lasata de izbeliste inca de la inceputul acesteia .Cei responsabili trebuie trasi la raspundere,dar sunt convins ca avand in vedere actualii politicieni nu se va intampla nimic , iar noi cei care tranzitam zilnic podul ne vom rupe rotile in gropile deja aparute pe jumatatea de pod existenta, care si ea probabil va intra in reparatie dupa finalizarea nu stiu cand a primei jumatati de pod.

rammstein

2018-01-31 07:46:48


alo primaria ?....faceati un pod nou in anii astai !!...ce dracu cooperativa NUFARUL sa nu traiasca?>..

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie

banner promotionalbanner promotionalbanner promotional