Curs BNR
1 EUR = 4.9762 RON
1 USD = 4.6699 RON
1 GBP = 5.7698 RON
1 XAU = 344.5697 RON
1 AED = 1.2715 RON
1 AUD = 3.0092 RON
1 BGN = 2.5443 RON
1 BRL = 0.9039 RON
1 CAD = 3.4052 RON
1 CHF = 5.1198 RON
1 CNY = 0.6444 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6670 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2629 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0160 RON
1 KRW = 0.3388 RON
1 MDL = 0.2600 RON
1 MXN = 0.2728 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7564 RON
1 PLN = 1.1508 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4286 RON
1 TRY = 0.1435 RON
1 UAH = 0.1180 RON
1 XDR = 6.1406 RON
1 ZAR = 0.2425 RON
Publicat la 25 iulie 2018
Valoarea voucherelor de vacanţă a atins un nivel record în luna iunie 2018, de 125 milioane de euro, de 42 de ori mai mare faţă de cele de 3 milioane euro din iunie 2017, creşterea fiind impulsionată de acordarea acestor beneficii extra-salariale către angajaţii bugetari, informează Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism (ANAT).
De altfel, doar în luna iunie valoarea voucherelor de vacanţă este de 4 ori mai mare decât cea pe întregul an 2017, care a fost de 30 milioane de euro.
„În iunie 2018 au fost emise 11,3 milioane de vouchere de vacanţă pe hârtie, care valorează peste 117 milioane de euro, şi 274.000 de vouchere pe suport electronic, în valoare de aproximativ 7,8 milioane de euro. Creşterea considerabilă de la 3 milioane de euro în iunie 2017 la 125 milioane de euro în iunie 2018 a fost impulsionată de acordarea acestor beneficii extra-salariale către angajaţii bugetari. Per total, între ianuarie şi iunie 2018, au fost emise aproximativ 14 milioane de vouchere pe hârtie şi în format electronic, care valorează aproximativ 148 milioane de euro. Această sumă este 5 ori mai mare faţă de cea din 2017", precizează ANAT.
nu este nici un comentariu
Vând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-24 citeste mai multÎn conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu