Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6500 RON

1 GBP = 5.8180 RON

1 XAU = 344.1075 RON

1 AED = 1.2660 RON

1 AUD = 3.0368 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8953 RON

1 CAD = 3.3893 RON

1 CHF = 5.0964 RON

1 CNY = 0.6422 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6671 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2774 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9944 RON

1 KRW = 0.3380 RON

1 MDL = 0.2617 RON

1 MXN = 0.2743 RON

1 NOK = 0.4198 RON

1 NZD = 2.7572 RON

1 PLN = 1.1482 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0504 RON

1 SEK = 0.4254 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1175 RON

1 XDR = 6.1277 RON

1 ZAR = 0.2497 RON

Editia 8174 - 02 mai 07:54

Weekend dedicat „rebrandingului” Braşovului

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 11 decembrie 2014

Prima ediţie a „Transilvania Creative Fest”

Weekend dedicat „rebrandingului” Braşovului
Cele mai valoroase idei în creativitatea europeană cu focus în marketing, design, branding şi PR vor fi celebrate la Braşov, de astăzi până sâmbătă, în cadrul festivalului dedicat industriei de comunicare - „Transilvania Creative Fest”.
În prima zi a evenimentului, la Aula Universităţii Transilvania, vor proiectate şi analizate studii de caz de la Eurobest, cel mai valoros festival de creativitate europeană încheiat săptămâna trecută în Helsinki. Printre speakeri se numără cei mai interesanţi directori de creaţie din România, juraţi români şi reprezentanţii agenţiilor premiate la Eurobest, medaliaţii cu aur la Cannes Lions 2013/2014, dar şi câştigătorii competiţiei locale a semestrului Eurobest de la The Alternative School. Prezentările primei zile vor încheiate de Teo Migdalovici (foto), ambasador Lions Festivals şi co-iniţiator al Transilvania Creative Fest. Prezentarea ei, „Rebranding-ul oraşelor în secolul 21”, va oferi repere concrete despre felul în care capitalele culturale ale lumii s-au reinventat şi au construit o nouă vibraţie pozitivă în jurul identităţii lor. Astfel se va realiza trecerea către obiectivul celei de-a doua zile: un exerciţiu practic de creativitate în jurul proiectului „Rebranding Braşov” care poate servi ca suport pentru desemnarea Braşovului ca şi capitală culturală europeană în anul 2021. 
Vineri, participanţii vor exersa cele învăţate în prima zi pe subiecte legate de promovarea Braşovului, îndrumaţi de speakerii din prima zi, cărora li se adaugă alţi specialişti din industrie.
Dacă în prima zi prezentările au loc în Aula Universităţii Transilvania, spaţiile destinate rezolvării de briefuri din cadrul celei de-a doua zi sînt Muzeul Casa Mureşenilor, Muzeul de Istorie Braşov, Muzeul Civilizaţiei Urbane, Casa Baiulescu şi Facultatea de Silvicultură.
Sâmbătă, cele 15 echipe formate din tineri profesionişti îşi vor prezenta soluţiile creative, iar juriul va desemna câştigătorii. Câştigătorii Grand Prix-ului vor primi burse la semestrul Cannes al The Alternative School, în valoare de 3.000 de euro. Toate soluţiile creative, redactate în engleză, pe formatul de prezentare folosit de toţi competitorii Festivalului Internaţional de Creativitate Cannes Lions vor publicate în prima parte a anului viitor, într-o carte dedicată primului demers de rebranding-maraton dedicat Braşovului.
Fondatorii Transilvania Creative Fest sunt The Alternative School for Creative Thinking şi Universitatea Transilvania - Facultatea de Sociologie şi Comunicare. Înscrierea pentru participare se face la compete@transilvaniacreative.com.
Braşovenii pot participa gratuit la acest eveniment.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie