Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8171 - 26 apr 11:26

10% din comenzile de parfumuri şi cosmetice online sunt făcute de la Braşov

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 06 sepembrie 2016

10% din comenzile de parfumuri şi cosmetice online sunt făcute de la Braşov
10% din vânzările online ale retailerului de produse de înfrumuseţare şi accesorii SOLE Luxury Boutique vin din Braşov. Mai multe comenzi vin din Bucureşti şi Cluj, cu 30% şi, respectiv, 25%. 
În prezent, compania deţine 3 magazine în Bucureşti, Cluj şi Baia Mare şi un magazin online, care generează 70% din afacerile companiei. SOLE este un business lansat în 2014 şi reprezintă a doua afacere pornită de familia Ţiboc, după retailerul IT&C QuickMobile.
Referindu-se la evoluţia pieţei online de produse de înfrumuseţare, Angela Ţiboc (foto) spune că aceasta creşte treptat, inclusiv pe segmentul de lux, dar ritmul nu este atât de accelerat precum în Vest, iar unul dintre motivele care împiedică dezvoltarea pieţei online este lipsa încrederii consumatorului. „La noi, multe femei sunt încă obişnuite să caute produse de înfrumuseţare şi îngrijire în mall-uri şi farmacii. În online, pe de altă parte, avem deja de un consumator premium – vorbim despre un client informat, fidelizat, care ştie exact ce caută. Din păcate, am fost „obişnuiţi” să cumpărăm produse contrafăcute chiar din centrele comerciale, deci în cazul unui shop virtual lucrurile devin şi mai îndoielnice. Pentru a se convinge, utilizatorul online are nevoie de un client service ireproşabil, de transparenţă şi, în final, de o experienţă plăcută de cumpărături”, mai spune proprietara SOLE.
De asemenea, comportamentul de consum diferă faţă de ţările vest europene, româncele preferând produsele de înfrumuseţare – cosmetice şi parfumuri, în timp ce în ţări precum Franţa, ori Belgia, femeile cumpără mai mult pe produse de îngrijire a pielii. Peste 80% dintre clienţii retailerului sunt femei, cu studii medii/superioare şi cu venituri de peste 2.500-3.000 lei/lună.
 
 
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie