Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 00:27

12 Sfaturi SEO de la experţi: ce trebuie să ai în vedere pentru un site bine optimizat

Autor:

Publicat la 20 sepembrie 2017

12 Sfaturi SEO de la experţi: ce trebuie să ai în vedere pentru un site bine optimizat

Vom intra astăzi într-o lume mai puţin cunoscută, care ridică pentru unii destul de multe semne de întrebare. Este vorba despre lumea SEO, mai specific Search Engine Optimization - cumulul tuturor tehnicilor care îţi fac site-ul mai vizibil în cadrul rezultatelor oferite de motoarele de căutare.
Cine ar fi mai avizaţi să ofere astfel de sfaturi, decât specialiştii unei companii ce activează în acest domeniu? Pentru a afla ce trebuie făcut în vederea celor mai bune rezultate, am contactat experţii E-Advertising, obţinând seria următoare de sfaturi.
Înainte de a intra direct în listă, trebuie să ştii foarte bine o serie de aspecte:
- Despre ce e site-ul tău?
- Care este scopul site-ului?
- Cât de dedicat eşti misiunii de a aduce succes site-ului?
Odată ce ai foarte bine stabilite aceste detalii, e timpul să pui în aplicare următoarele sfaturi:
1. Site-ul trebuie să prezinte UN SINGUR lucru. Un site poate prezenta numeroase tipuri de produse sau servicii, însă va trebui să te concentrezi pe o categorie specifică.
Acest pas este foarte important, prin urmare va trebui să faci şi o analiză temeinică a cuvintelor cheie în legătură directă cu subiectul site-ului tău. Pentru asta te poţi folosi de această unealtă.
2. Menţionează cuvintele cheie acolo unde e cel mai important ca acestea să fie prezente. Va trebui să incluzi, spre exemplu, un cuvânt cheie vizat, atât în titlul paginii, cât şi în numele de domeniu, în descrierea paginii, în slogan, categoriile site-ului sau conţinut.
În cazul în care site-ul sau blogul tău este construit pe platforma Wordpress, specialiştii E-Advertising îţi recomandă să te ajuţi de modulul Yoast SEO.
3. Asigură-te că ai link-uri interne în site. Majoritatea sistemelor de management al conţinutului realizează acest lucru în mod automat, însă dacă cel pe care îl foloseşti nu o face, va trebui să iei măsuri.
Mai exact, va fi nevoie să oferi link-uri direct de pe homepage către principalele pagini, iar între acestea va trebui să concepi de asemenea astfel de link-uri interne.
4. Foloseşte o structură de permalink-uri care să includă cuvinte cheie. Poate că ai observat sau poate că nu, însă unele site-uri au permalink-uri de tipul http://numedesite.ro/?p=11.
Astfel de permalink-uri dăunează procesului de SEO şi pur şi simplu nu arată bine. Mai multe detalii despre permalink-urile SEO friendly poţi vedea în acest articol de pe blogul E-Advertising.
5. Înlătură orice elemente care afectează timpul de încărcare al site-ului. Pagespeed-ul este foarte important, în special în secolul vitezei în care trăim.
O singură secundă de întârziere la încărcare duce la o scădere masivă a traficului şi a interesului utilizatorilor. Elementele de care trebuie să scapi sunt imaginile foarte mari, grafica flash, playerele audio-video ce rulează automat la pornirea site-ului şi altele.
Fă chiar aici un test pagespeed-ului site-ului tău!
6. Foloseşte cuvinte cheie în cadrul imaginilor. Fiecare imagine pe care o foloseşti în cadrul site-ului va trebui să includă şi un cuvânt cheie reprezentativ, eventual chiar o scurtă descriere referitoare la ceea ce reprezintă.
De asemenea, poţi să redenumeşti imaginile pe care le încarci pe site (de exemplu, foloseşte o denumire precum automobil-clasic.jpg în loc de v1326.jpg).
7. Oferă link-uri către alte site-uri ce oferă conţinut la fel de relevant precum al tău. Poţi face asta incluzând în structură un blogroll, o listă de link-uri sau o pagină în care oferi astfel de surse, chiar în cadrul site-ului.
Totuşi, fă asta cu grijă, întrucât astfel se transferă parte din autoritatea pe care o ai către celelalte site-uri.
Acest proces prin care recomanzi şi oferi link-uri va arăta motoarelor de căutare că eşti o sursă de încredere pe domeniul pe care activezi, întrucât utilizatorii accesează atât site-ul tău, cât şi cele pe care le recomanzi.
8. Actualizează site-ul în mod frecvent. În majoritatea cazurilor, site-urile care sunt actualizate în mod constant se poziţionează mai sus în ierarhia rezultatelor oferite de motoarele de căutare.
 Acesta este motivul pentru care Wikipedia sau chiar unele bloguri au poziţionări foarte bune: conţinutul este actualizat şi reîmprospătat în mod constant.
9. Asigură-te că site-ul este indexat de motoarele de căutare. Majoritatea motoarelor de căutare trimit automat, periodic, crawleri şi spideri care găsesc şi indexează conţinutul site-ului tău, însă nu trebuie să te bazezi neapărat pe acest fapt, întrucât poate dura destul de mult.
În loc de asta, poţi transmite cereri de indexare către motoare de căutare precum Google, Bing sau Yahoo.
10. Atrage link-uri către propriul tău site. Acest proces este foarte important când vine vorba de SEO. Link building-ul este vital, dacă obiectivul pe care îl ai este să îţi creşti vizibilitatea. Odată ce vei obţine mai multe link-uri şi recomandări externe, poziţionările în rezultatele căutărilor vor începe să se îmbunătăţească.
11. Nu mai schimba numele de domeniu! Vârsta domeniului este unul din factorii ce determină rangul unui website, astfel specialiştii E-Advertising îţi recomandă să ai răbdare.
Dacă vei lansa un nou blog sau un nou site la fiecare 6 luni, nu te poţi aştepta să aibă şi rezultate extraordinare din start.
12. Scrie pentru utilizatori. După cum spune şi managerul Departamentului de Content Writing din cadrul E-Advertising, „Obiectivul declarat al motoarelor de căutare este să ofere cele mai utile şi relevante rezultate utilizatorilor; acesta trebuie să fie şi obiectivul oricărui site, blog sau magazin online: de a răspunde la o nevoie, la o întrebare, de a oferi o rezolvare la o problemă întâmpinată de utilizatori.”
Dacă vei urma aceste 12 recomandări, cu siguranţă vei avea şi rezultatele pe care le aştepţi. Vei avea nevoie desigur de răbdare şi va trebui să implementezi fiecare pas în parte - cel puţin asta declară experţii E-Advertising. Totuşi, cine este E-Advertising?
„Am înfiinţat compania acum 6 ani, în 2011. În tot acest timp, am oferit servicii de calitate şi am pus clienţii pe primul loc, iar rezultatele vorbesc de la sine.
Avem colaborări în întreaga ţară, plănuim să ne extindem şi în afara ţării, iar portofoliul nostru numără peste 700 de clienţi mulţumiţi. Chiar dacă acum 6 ani piaţa nu era suficient de educată cu privire la importanţa serviciilor SEO, situaţia s-a schimbat şi antreprenorii au conştientizat că acest proces face o reală diferenţă pentru orice business.”
- mărturiseşte Eugen Șotropa, CEO la E-Advertising.
Dacă vrei şi tu să colaborezi cu profesionişti SEO, pentru a-ţi aduce afacerea pe primul loc în Google, foloseşte-te de următoarele date de contact:
E-Advertising

Str. Mărăşeşti, nr. 18, etaj 1, Suceava
Telefon: 0732 941 354
E-mail: office@e-advertising.co

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie