Curs BNR
1 EUR = 4.9758 RON
1 USD = 4.6712 RON
1 GBP = 5.7677 RON
1 XAU = 354.4765 RON
1 AED = 1.2719 RON
1 AUD = 3.0068 RON
1 BGN = 2.5441 RON
1 BRL = 0.8970 RON
1 CAD = 3.4040 RON
1 CHF = 5.1247 RON
1 CNY = 0.6449 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2603 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0182 RON
1 KRW = 0.3387 RON
1 MDL = 0.2597 RON
1 MXN = 0.2740 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7592 RON
1 PLN = 1.1519 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4281 RON
1 TRY = 0.1433 RON
1 UAH = 0.1174 RON
1 XDR = 6.1419 RON
1 ZAR = 0.2447 RON
ROMÂNII VOR SĂ LUCREZE ÎN IT, AUTO ŞI ENERGIE
Publicat la 05 februarie 2016
Cei mai mulţi dintre românii care îşi caută un loc de muncă şi-ar dori să lucreze în domeniile IT, auto sau energie şi industrie, iar candidaţii fără experienţă au aşteptări salariale de peste 1.400 de lei, potrivit unui studiu lansat ieri de Inspire Group şi Mercury Research.
Astfel, în ceea ce priveşte industriile din România cu cea mai mare atractivitate în rândul forţei de muncă, studiul indică domeniile FMCG (Fast Moving Consumer Goods - bunurile de consum cu mişcare rapidă), retail, telecomunicaţii şi financiar, la polul opus situându-se construcţiile, audit & consultanţă şi agricultură. 73% dintre respondenţi şi-ar dori să lucreze în domeniul IT, urmat de un procent de 68% pentru auto (mai ales în vânzări, dar şi în producţie auto) şi de 54% pentru energie şi industrie. De altfel, în termeni de atractivitate, cel mai mult teren au pierdut industriile FMCG, retail şi agricultură, înregistrând scăderi de până la 13% în 2015 faţă de anul 2013.
Conform studiului, candidaţii fără experienţă (entry-level) au aşteptări salariale peste 1.400 de lei, în timp ce 40% dintre cei intervievaţi s-ar angaja pentru un salariu lunar de peste 1.500 de lei.
nu este nici un comentariu
Vând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-24 citeste mai multÎn conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu