Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 07:13

4 pietoni loviţi pe trecere în 40 de minute. Calea Bucureşti, Zizinului, Independenţei

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 31 ianuarie 2019

4 pietoni loviţi pe trecere în 40 de minute. Calea Bucureşti, Zizinului, Independenţei

Dacă o bună perioadă de timp numărul incidentelor pe trecerile de pietoni scăzuse simțitor, seria accidentelor a fost redeschisă în forță, ieri seară. Astfel, după ora 17.30, la intervale scurte de timp, după ce a început un pic să plouă, patru pietoni au fost loviți pe treceri de pietoni, în zone diferite. În conformitate cu precizările Inspectoratului de Poliție Județean Brașov, în doar 40 de minute au fost înregistrate patru accidente la zebre, respectiv pe Calea București la Carrefour (unde victimă a fost un minor în vârstă de 17 ani), tot pe Calea București, la Olmedo, pe Zizinului (lângă farmacai Catena) și pe Independenției, la zebra de la Biserică, unde, ce-i drept, iluminatul este destul de slab, această zebră nefiind trecută pe lista celor periculoase, unde anul trecut au fost instalate lampadare cu LED.
În conformitate cu precizările subcomisarului de poliție Alina Ivan, în toate cazurile se fac cercetări pentru vătămare corporală din culpă, victimele fiind conștiente, dar fiind transportate la UPU pentru îngrijiri medicale.


 

+3 -0

Comentarii

Willy

2019-01-31 17:34:07


Uite domnule ca stiu sa ma si bucur, uite eu vad partea plina a paharului. Mie imi place sa merg cu masina prin Brasov. Ii dau si viteza nu mai zic cu cat merg pe unele artere. Ca ma si ajuta masina, de ce sa nu zic. Nu imi place cand trebuie sa opresc ca nu am unde parca. De aceea mi-am facut comanda la o Tesla cu pilot automat. Ma dau jos din mers, masinuta face ture, ture, ture si cand sunt gata cu treaba o chem prin aplicatie unde m-a lasat, hop in ea si tot asa. Apropo de articol, ca era sa uit, cat e recordul la pieton/minut?

valescu

2019-01-31 08:17:59


rammstein ai dreptate, peste tot unde am fost in tarile din vest, in orase sunt intersectii semaforizate cu control inteligent al traficului, iar trotoarele, pistele pentru biciclisti si spatiul verde sunt sfinte. Nu se atinge nimeni de ele. Giratoriile sunt folosite preponderent in cartiere sau la intrari secundare in oras, si sunt facute in asa fel sa fie largi si confortabile pentru participantii la trafic. Locurile de parcare sunt clare, trasate la milimetru, iar in rest nu se poate parca. Legea se aplica imediat pentru cei care parcheaza neregulamentar iar in acest fel se incurajeaza transportul public. Transportul public este impecabil, numarul mijloacelor de transport este dimensionat in asa fel incat pasagerii sa nu calatoreasca inghesuiti, rareori sta lumea in picioare. Se pune accent pe transportul electric. Se construiesc foarte multe pasaje subterane atat pentru masini cat si pentru transportul public. In Viena am intalnit pasaje subterane pe 3 nivele sau intersectii semaforizate subterane. Este o placere sa mergi pe jos sau cu bicileta in aceste orase. O alta comparatie care o pot face este ca in acele orase in care am fost in vest cu masina, cu un plin de benzina am mers cu aproximativ 30-40% mai multi kilometri fata de Brasov, ceea ce rezulta un consum mai mic de combustibil si poluare mai mica. Masina ramane curata indiferent de vreme, ceea ce inseamna o poluare redusa. In Brasov, largirea strazilor excesiv, eliminarea trotuarelor sau ingustarea acestora, eliminarea trecerilor de pietoni sau plasarea necorespunzatoare a acestora, parcari facute fara cap si cu tarife foarte mici, nu fac altceva decat sa incurajeze mersul cu masina, sa traim intr-o lume poluata si murdara care nu imbolnaveste atat fizic cat si mental, zgomot excesiv, etc. Despre transportul public pot zice urmatorul lucru, degeaba aducem autobuze noi daca calatorii stau inghesuiti in mijloacele de transport, timpul de deplasare este mare (din punctul meu de vedere statiile nu sunt amplasate la distante corespunzatoare si nu tin cont de obiectivele care le deservesc sau fac tot felulul de ocolisuri prin parcarile mall-urilor sau nu mai stiu ce stradute lipsite de importanta). Iar acum, calator fiind, este o "placere" sa te rostogolesti prin autobuze in sensurile giratorii.

Vasi

2019-01-31 07:58:41


Pe cei de la Primarie nu ii intereseaza decat traficul auto. Nimic, dar nimic pentru pietoni. Nu degeaba Brasovul are numele de "orasul masinilor". Treceri de pietoni desfiintate, semafoare desfiintate, giratorii - totul ca sa poata merge mai repede masinile. Dar PIETONII ??? Voi astia de la Primarie, ati traversat intersectia de la Onix ? Dar de la Judetean ? Sute de metri trebuie ocolite giratoriile primarului. Pe trotuare tot mai inguste, si (iarna) pline de gheata si zapada.

rammstein

2019-01-30 19:44:37


asta-i infrastructura facuta de scripcaru!!!...placinte (giratorii)!!..in loc de fluidizarea circulatiei asta a nenorocit sute de oameni...a crezut ca daca face vreo trei treceri d epietoni mai acatarii gata s-a rezolvat problema...!!!sau giratorii!!...ba aurolacule nicaieri in west nu vezi asa ceva ...viena,munchen,berlin,klagenfurt,budapesta....toti au semafoare la intersectii!!..punct...cat despre aglomeratie ...TOTI PRIMARII AU DEZVOLTAT TRANSPORTUL IN COMUN !!!!...BA AGARICIULE...ai distrus tramvaiul..uite in resita va circula tramvaie pe bani europeni...orasele cu tramvaie sunt mai aerisite...dar tu ai luat autobuze de la turci...//////

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie