Curs BNR
1 EUR = 4.9758 RON
1 USD = 4.6712 RON
1 GBP = 5.7677 RON
1 XAU = 354.4765 RON
1 AED = 1.2719 RON
1 AUD = 3.0068 RON
1 BGN = 2.5441 RON
1 BRL = 0.8970 RON
1 CAD = 3.4040 RON
1 CHF = 5.1247 RON
1 CNY = 0.6449 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2603 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0182 RON
1 KRW = 0.3387 RON
1 MDL = 0.2597 RON
1 MXN = 0.2740 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7592 RON
1 PLN = 1.1519 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4281 RON
1 TRY = 0.1433 RON
1 UAH = 0.1174 RON
1 XDR = 6.1419 RON
1 ZAR = 0.2447 RON
Publicat la 25 sepembrie 2019
Aproape trei sferturi dintre angajaţii din companiile mici şi mijlocii ce desfăşoară activităţi sub cod CAEN 5630 – baruri şi alte activităţi de servire a băuturilor - lucrează pe salariul minim pe economie, respectiv 1.263 de lei, arată datele transmise de reprezentanţii Inspecţiei Muncii şi citate de BizBrasov.ro. În cadrul IMM-urilor active în industria de profil sunt înregistrate peste 21.400 de contracte de muncă active cu normă întreagă, din care peste 73% - adică peste 15.800 de persoane - sunt plătite la nivelul salariului minim pe economie.
În România, piaţa de baruri şi cafenele numără peste 10.000 de unităţi ce înregistrează vânzări anuale de aproximativ 6,7 miliarde de lei. Dintre acestea, cel mai important segment este reprezentat de cel al barurilor, iar cel mai dinamic sector este cel al cafenelelor.
La nivel de ţară, companiile mici şi mijlocii înregistrează un număr de peste 3,7 milioane de contracte de muncă cu normă întreagă, din care aproape 625.000 de persoane câştigă salariul minim brut pe economie, conform datelor furnizate de Inspecţia Muncii.
nu este nici un comentariu
Vând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-24 citeste mai multÎn conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu