Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8168 - 23 apr 14:52

9 din 10 angajatori recrutează de pe social media

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 29 iunie 2018

LinkedIn, cea mai utilizată platformă de recrutare

Peste 90% dintre oamenii de HR, angajaţi în companiile din România, utilizează şi canalele de social media pentru a căuta posibili candidaţi, LinkedIn rămânând în continuare cea mai utilizată platformă de recrutare, arată un studiu publicat joi de compania de consultanţă în HR My HR Lab.
Potrivit studiului, cei mai mulţi oameni de HR folosesc social media pentru a posta anunţuri de recrutare (38%) şi pentru a aborda candidaţi (33%) şi doar 4% utilizează canalele online de socializare pentru a desfăşura diverse acţiuni, în timp ce 25% folosesc online-ul pentru a promova imaginea companiei la care lucrează.
„Aproximativ 48% dintre respondenţi utilizează social media pentru a recruta diferite tipuri de candidaţi, 19% folosesc canalele de social media pentru a recruta entry level, juniori şi specialisti, iar 15% recrutează prin intermediul reţelelor de socializare persoane entry level sau juniori. Doar 11% dintre oamenii de HR din România folosesc social media pentru a recruta specialişti, manageri şi top manageri”, spun reprezentanţii My HR Lab.
My HR Lab precizează că pentru a recruta entry level şi juniori, oamenii de HR consideră că cele mai bune metode pe care le pot utiliza sunt site-urile care promovează joburi (35%), mediul academic, în special asociaţiile studenţeşti (24%) şi Facebook (20%) şi doar 14% dintre ei cred că târgurile de joburi sunt utile pentru a recruta entry level şi juniori.
„Aproximativ 60% dintre companii au o persoană sau un departament desemnat să promoveze brandul de angajator prin intermediul reţelelor de social media. Marketingul se ocupă de acest task în 28% dintre companii, urmat de HR (23%). În 17% dintre business-uri, specialiştii de Employer Branding au sarcina de a promova brandul de angajator în social media, în timp ce doar 6% dintre companii au un specialist Social Media care se ocupă de promovarea imaginii de angajator prin intermediul reţelelor de socializare”, se precizează în raport.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie