banner la cocos banner promotional

Curs BNR

1 EUR = 4.9774 RON

1 USD = 4.3833 RON

1 GBP = 5.8304 RON

1 XAU = 464.4611 RON

1 AED = 1.1933 RON

1 AUD = 2.7957 RON

1 BGN = 2.5449 RON

1 BRL = 0.7714 RON

1 CAD = 3.1559 RON

1 CHF = 5.2813 RON

1 CNY = 0.6015 RON

1 CZK = 0.1993 RON

1 DKK = 0.6668 RON

1 EGP = 0.0860 RON

1 HUF = 1.2223 RON

1 INR = 0.0513 RON

1 JPY = 3.0556 RON

1 KRW = 0.3047 RON

1 MDL = 0.2538 RON

1 MXN = 0.2227 RON

1 NOK = 0.4191 RON

1 NZD = 2.6097 RON

1 PLN = 1.1646 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0530 RON

1 SEK = 0.4526 RON

1 TRY = 0.1141 RON

1 UAH = 0.1048 RON

1 XDR = 5.9383 RON

1 ZAR = 0.2318 RON

Editia 8542 - 07 noi 06:03

A13 Bacău - Braşov: S-a cerut reevaluarea traseului din Hărman

Autor: Marius BOERIU

Publicat la 20 ianuarie 2025

A13 Bacău - Braşov: S-a cerut reevaluarea traseului din Hărman

Situaţia forajelor geotehnice incluse în contractul pentru finalizarea Studiului de Fezabilitate al Autostrăzii A 13 Braşov-Bacău este verificată de Compania Naţională de Investiţii Rutiere.
Echipa CNIR a monitorizat lucrările din zona oraşului Târgu Secuiesc, judeţul Covasna, stadiul fiind următorul:

- pentru realizarea studiului geotehnic sunt mobilizate 5 utilaje de foraj;
- prestatorul a efectuat peste 3000 de metri liniari de foraje geotehnice;
- toate cele 5 echipamente sunt localizate, în prezent, în judeţul Covasna.
Lungimea estimată a traseului care se desfăşoară în judeţele Braşov, Covasna şi Bacău este de 162,5 kilometri, iar durata de finalizare a Studiului de Fezabilitate este de 24 de luni, calculată de la momentul începerii activităţii, septembrie 2024.
Contractul are o valoare de 81 milioane lei, iar prestatorul, Consitrans SRL, trebuie să predea următoarele documente: studiu şi proiect geotehnic, studiu topografic, studiu arheologic, documentaţia de mediu (acord de mediu), studiu de fezabilitate final.
În ceea ce priveşte traseul Autostrăzii A 13 în zona localităţii Hărman, judeţul Braşov, o autoritate naţională a ridicat problema reevaluării şi reproiectării traseului pentru respectiva zonă. Conducerea CNIR este în legătură cu autorităţile implicate, iar după primirea tuturor informaţiilor şi clarificarea situaţiei, în colaborare cu autorităţile locale, va fi în măsură să prezinte propunerile privind corecţiile de traseu în zona menţionată, transmite autoritatea.
Sectorul Braşov-Bacău al Autostrăzii A13 se va conecta cu viitoarea Autostrada Sibiu-Făgăraş-Braşov printr-un nod de mare viteză în zona localităţii Codlea, iar în zona Bacăului, la Răcăciuni, cu Autostrada Moldovei – A7.

+1 -2

Comentarii

'Barbu Gh.'

2025-01-20 13:34:49


'Ăla este, să-i dea bice.'

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie