Curs BNR
1 EUR = 4.9761 RON
1 USD = 4.6567 RON
1 GBP = 5.7878 RON
1 XAU = 346.6114 RON
1 AED = 1.2678 RON
1 AUD = 3.0265 RON
1 BGN = 2.5442 RON
1 BRL = 0.9073 RON
1 CAD = 3.4036 RON
1 CHF = 5.0938 RON
1 CNY = 0.6426 RON
1 CZK = 0.1971 RON
1 DKK = 0.6673 RON
1 EGP = 0.0972 RON
1 HUF = 1.2649 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.0059 RON
1 KRW = 0.3389 RON
1 MDL = 0.2605 RON
1 MXN = 0.2744 RON
1 NOK = 0.4252 RON
1 NZD = 2.7633 RON
1 PLN = 1.1511 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0503 RON
1 SEK = 0.4287 RON
1 TRY = 0.1432 RON
1 UAH = 0.1179 RON
1 XDR = 6.1310 RON
1 ZAR = 0.2433 RON
Publicat la 24 mai 2017
Aproape 40% din locurile de pe litoral pentru acest sezon, disponibile prin agenţii, au fost vândute, cele mai căutate staţiuni fiind Mamaia şi Venus, a anunţat Alin Burcea (foto), preşedintele ANAT. Multe dintre hotelurile vândute pentru agenţii sunt rezervate deja pentru anumite săptămâni din iulie şi august şi au stopat vânzările. „Deja pentru lunile iulie şi august majoritatea hotelurilor cu care lucrăm au «stop sales» pe anumite plecări", a spus Burcea, citat de Profit.ro. El a afirmat că acesta este al doilea an consecutiv în care litoralul românesc merge bine, iar asta se datorează în primul rând scăderii TVA la alimente la 9%. Mamaia este lider la vânzări, cu 52% din total, urmată de Venus, care a detronat, încă de anul trecut, Eforie Nord, ocupanta locului doi. Sunt foarte solicitate hotelurile all inclusive, dar cei de la ANAT cred că, dacă ar creşte prea mult numărul lor, n-ar mai fi atât de interesante. Acum sunt doar 23 astfel de structuri, adică în jur de 10% din numărul total al hotelurilor de la mare.
nu este nici un comentariu
În conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multVând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-26 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu