Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8171 - 26 apr 06:19

Angajaţii din Braşov ai Schaeffler România, transportaţi legal la fabrica de la Cristian

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 07 noiembrie 2019

Cele două firme de transport care au contract cu această companie au primit avizul pentru trasee de la Comisia de circulaţie din Primărie

Angajaţii din Braşov ai Schaeffler România, transportaţi legal la fabrica de la Cristian

Încă doi transportatori privaţi au primit aprobare pentru a efectua servicii de transport pentru angajaţii unei companii private. Astfel, în şedinţa Comisie de Circulaţie de miercuri au fost aprobate traseele solicitate de către două companii private, Mecena SRL şi S&S Groupe Prodimpex SRL, pentru efectuarea serviciilor regulate speciale de transport călători în municipiul Braşov, precum şi staţiile pentru îmbarcarea şi debarcarea călătorilor. Aceste două firme asigură transportul angajaţilor Schaeffler România SRL şi deţin 14 autobuze.
„Deocamdată, din cei aproximativ 15 operatori de transport în regim special, doar 3 firme de transport au depus solicitări pentru avizarea traseelor si staţiilor. Prima firma care a depus solicitare pentru avizarea traseului a fost Vlani Trans, pentru transportul angajaţilor firmei Kronospan”, a declarat purtătorul de cuvânt al Primăriei Braşov, Sorin Toarcea.

Transportatorii cu autobuze vechi nu au depus încă cereri pentru avizarea traseelor  
Reprezentantul Primăriei Braşov a precizat că o parte dintre operatori, care deţin mijloace de transport vechi, Euro II, şi nu au depus încă solicitări, motivează acest lucru prin faptul că prin regulamentul local li se impune ca, începând cu anul 2020, să circule în municipiul Braşov cu mijloace de transport persoane minim Euro IV. „Având în vedere Planul privind calitatea aerului, aprobat de Consiliul Local şi avizat de Ministerul Mediului, plan care are o componentă importantă referitoare la reducerea poluării produsă de circulaţia autovehiculelor, această decizie, de a interzice, începând cu anul 2020, circulaţia mijloacelor de transport persoane în regim special cu motorizare sub Euro IV, nu face altceva decât să se încadreze în această strategie. Având în vedere strategia municipalităţii de a moderniza parcul auto al RATBV, astfel încât în următorii ani mijloacele de transport în comun vor fi Euro VI sau electrice, pentru a reduce poluare, nu ar fi normal ca mijloacele de transport în comun cu regim special să fie cu motorizare Euro II sau III şi să polueze oraşul în continuare”, a argumentat Toarcea.

+3 -1

Comentarii

kenneth pointon

2019-11-07 14:39:52


rail station old right next to schaeffler why not use it .

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie