Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8170 - 25 apr 15:47

Asociaţia Pro Infrastructură contrazice CNAIR

Autor:

Publicat la 10 ianuarie 2019

43, nu 118 km de autostradă inauguraţi în 2019

Reprezentanţii Asociaţiei Pro Infrastructură îl contrazic pe Alin Şerbănescu, purtătorul de cuvânt al CNAIR, care a avansat ideea că în 2019 vor fi inauguraţi 118 km de autostradă, şi spun că cel mai probabil cifra este de 43 de km, iar restul „promisiuni pentru naivi şi dezinformări grosolane". „În continuare autorităţile afişează dispreţul şi sfidarea din anii trecuţi, promiţând cai verzi pe pereţi. Avem şi o nouă abordare de tipul «nu noi dăm termenele, constructorii spun că finalizează în 2019». De parcă oficialii CNAIR sunt nişte mieluşei inocenţi care nu înţeleg ce li se întâmplă. Dacă antreprenorii nu respectă graficele de execuţie şi obligaţiile asumate contractual, de ce nu sunt penalizaţi?! Este, evident, doar o altă fumigenă creată cu scopul de a ascunde fuga de răspundere şi incompetenţa (i)responsabililor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere", scrie Pro Infrastructura, pe pagina de Facebook.
Replica CNAIR a venit imediat, de la acelaşi Alin Şerbănescu: „CNAIR mizează pe inaugurarea a 118 km de autostradă, dar realitatea de la finele anului 2019 depinde de constructori”. „Constructorii nu mai au blocaje administrative, dacă vor lucra, vom avea inaugurări”, a spus Şerbănescu. Purtătorul de cuvânt spune că, în relaţia cu constructorii, CNAIR trebuie să găsească întotdeauna o cale de mijloc, pentru că nici penalizările sau rezilierile nu sunt mereu o soluţie, şi trebuie ţinut cont şi de situaţia economică a constructorilor, precum şi de vreme sau alte situaţii care pot împiedica construcţia drumurilor.

+0 -1

Comentarii

Costea Ion

2019-01-10 11:46:28


Cum adică „...dacă vor lucra, vom avea inaugurări”!? Cum se poate așa ceva? Ce fel de sancțiuni sunt prevăzute în contracte? Cât de înapoiați pot fi cei de la CNAIR de pot face astfel de afirmații? Cum au ajuns pe funcții în CNAIR? De ce-i plătim? Și încă cu salarii de nababi! De la CNAIR când vom vedea că plătește cineva cu funcția și/sau pușcăria, când e cazul, pentru neîndeplinirea corespunzătoare a sarcinilor de serviciu!????

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie