Curs BNR
1 EUR = 4.9761 RON
1 USD = 4.6567 RON
1 GBP = 5.7878 RON
1 XAU = 346.6114 RON
1 AED = 1.2678 RON
1 AUD = 3.0265 RON
1 BGN = 2.5442 RON
1 BRL = 0.9073 RON
1 CAD = 3.4036 RON
1 CHF = 5.0938 RON
1 CNY = 0.6426 RON
1 CZK = 0.1971 RON
1 DKK = 0.6673 RON
1 EGP = 0.0972 RON
1 HUF = 1.2649 RON
1 INR = 0.0559 RON
1 JPY = 3.0059 RON
1 KRW = 0.3389 RON
1 MDL = 0.2605 RON
1 MXN = 0.2744 RON
1 NOK = 0.4252 RON
1 NZD = 2.7633 RON
1 PLN = 1.1511 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0503 RON
1 SEK = 0.4287 RON
1 TRY = 0.1432 RON
1 UAH = 0.1179 RON
1 XDR = 6.1310 RON
1 ZAR = 0.2433 RON
Publicat la 16 noiembrie 2016
Bărbaţii între 45 şi 54 de ani - peste 4.100 lei net; femeile între 55 şi 65 de ani - 3.853 lei
Bărbaţii români cu vârste între 45 şi 54 de ani au cele mai mari aşteptări salariale atunci când vine vorba despre angajare, cu un cuantum net de 4.146 de lei pe lună, în timp ce femeile cu vârste între 55 şi 65 de ani se mulţumesc cu un salariu lunar de 3.853 de lei, arată rezultatele unei cercetări de specialitate, dată marţi publicităţii. În privinţa salariului minim net, studiul eJobs România arată că femeile ar accepta, dacă ar obţine locul de muncă dorit, o remuneraţie de 2.311 lei/lună, cu peste 500 de lei mai puţin decât bărbaţii, care ar dori să câştige 2.880 de lei. Cercetarea a evidenţiat, de asemenea, că pe intervalul de vârstă 18 - 24 de ani există cele mai mici aşteptări salariale nete, atât în cazul bărbaţilor, cât şi al femeilor. Astfel, bărbaţii încadraţi la această categorie de vârstă se aşteaptă să primească 2.153 de lei net pe lună pentru jobul dorit, în timp ce femeile de 18 - 24 de ani îşi doresc 1.870 de lei net/lunar.
nu este nici un comentariu
În conformitate cu prevederile OUG 109/2011 privind guvernanţa corporativă a întreprinderilor publice, aprobată cu modificările şi completările prin Legea nr. 111/2016 şi actualizată[...]
2024-04-24 citeste mai multVând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-26 citeste mai multGrupul de companii PPC din România a demarat recent prima sa campanie de imagine, marcând astfel trecerea la noua identitate de brand. Noua marcă reflectă responsabilitatea în faţa[...]
2024-04-24 citeste mai multIntrat în reabilitare încă de acum cinci ani, fostul Cinematograf Popular a stat mai bine de doi ani cu lacătul pe uşă, deşi lucrările erau finalizate, din cauza unor probleme tehnice[...]
2024-04-24 citeste mai multAici va fi amenajat, din nou, un spaţiu muzeal
2024-04-24 citeste mai mult
Adaugă un comentariu