Curs BNR

1 EUR = 4.9761 RON

1 USD = 4.6567 RON

1 GBP = 5.7878 RON

1 XAU = 346.6114 RON

1 AED = 1.2678 RON

1 AUD = 3.0265 RON

1 BGN = 2.5442 RON

1 BRL = 0.9073 RON

1 CAD = 3.4036 RON

1 CHF = 5.0938 RON

1 CNY = 0.6426 RON

1 CZK = 0.1971 RON

1 DKK = 0.6673 RON

1 EGP = 0.0972 RON

1 HUF = 1.2649 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0059 RON

1 KRW = 0.3389 RON

1 MDL = 0.2605 RON

1 MXN = 0.2744 RON

1 NOK = 0.4252 RON

1 NZD = 2.7633 RON

1 PLN = 1.1511 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4287 RON

1 TRY = 0.1432 RON

1 UAH = 0.1179 RON

1 XDR = 6.1310 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8171 - 26 apr 06:33

Atenţie la reducerile mai mari de 10%

Autor:

Publicat la 20 decembrie 2016

O reducere de peste 10% a preţului unui pachet de servicii turistice ar trebui să fie un semnal de alarmă pentru cei ce doresc să achiziţioneze o vacanţă, a declarat Dragoş Anastasiu, fondatorul Grupului Eurolines România. „Important este să nu ne aruncăm pe orice fel de ofertă de senzaţie care apare pe piaţă. Nu spun că toate sunt eventuale ţepe, dar trebuie să fim cu ochii deschişi şi să analizăm. În momentul în care există o ofertă pe piaţă care este cu 20%, 30%, 40% sub piaţă - asta nu se poate întâmpla în mod real. Oamenii trebuie să ştie că toţi gătim cu aceeaşi apă. Nu gătim cu ape diferite. Diferenţele pot fi de 5-8%, în funcţie de cât de bine cumperi produsul în sine (n.r. - puterea de negociere a agenţiei de turism cu hotelierii). Per total, diferenţele mai mari de 10% mi-ar creea o primă suspiciune”, a precizat Dragoş Anastasiu, citat de Mediafax. Acesta susţine că, pe de altă parte, este important să ai o relaţie de încredere cu compania respectivă. „Trebuie să dezvolţi, încet-încet, o relaţie cu compania, cu oamenii de acolo şi cu brandul. Adică vine de undeva, e sigur, nu e sigur. Să te duci la ei în birou şi să-i vezi - există, nu există... E vorba despre încredere. Pot să cumpăr şi de la o agenţie mică, şi de la una mare, dar să mă interesez puţin şi să nu mă duc cu capul înainte. Trebuie să văd dacă agenţia respectivă are actele necesare, are licenţă şi are asigurare de insolvenţă, chiar dacă ştiu că astăzi asigurarea nu este la nivelul international la care ar trebui să fie. De asemenea, ceri părerea prietenilor şi rudelor care au apelat la serviciile agenţiei de turism respective”, arată şeful Eurolines România.
Încrederea cumpărătorilor în agenţiile de turism a scăzut în ultima vreme, după ce mai multe companii din domeniu au intrat în insolvenţă, abandonându-şi clienţii. Unii dintre aceştia fie nu au mai putut să plece în vacanţa pe care o achitaseră din timp, fie s-au trezit la destinaţie că nu se pot caza.
 

+0 -0

Comentarii

CityZen

2016-12-20 09:58:49


s-au gasit aia de la Eurolines sa vorbeasca.

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie