Curs BNR
1 EUR = 4.9763 RON
1 USD = 4.6625 RON
1 GBP = 5.8158 RON
1 XAU = 356.8680 RON
1 AED = 1.2695 RON
1 AUD = 3.0043 RON
1 BGN = 2.5443 RON
1 BRL = 0.8909 RON
1 CAD = 3.3895 RON
1 CHF = 5.1291 RON
1 CNY = 0.6441 RON
1 CZK = 0.1968 RON
1 DKK = 0.6670 RON
1 EGP = 0.0960 RON
1 HUF = 1.2637 RON
1 INR = 0.0558 RON
1 JPY = 3.0201 RON
1 KRW = 0.3392 RON
1 MDL = 0.2616 RON
1 MXN = 0.2750 RON
1 NOK = 0.4235 RON
1 NZD = 2.7635 RON
1 PLN = 1.1489 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0495 RON
1 SEK = 0.4281 RON
1 TRY = 0.1436 RON
1 UAH = 0.1177 RON
1 XDR = 6.1402 RON
1 ZAR = 0.2449 RON
Publicat la 08 ianuarie 2018
Brandul turcesc de modă pentru bărbaţi Altinyildiz Classics (AC&CO) marchează intrarea pe piaţa europeană prin inaugurarea a două magazine AC&CO în Bucureşti.
În următorii trei ani, pe plan local, compania vizează formarea unei reţele compuse din 15 magazine proprii, situate în marile oraşe ale ţării.
Magazinul AC&CO, deschis recent în centrul comercial Sun Plaza din Bucureşti, reprezintă primul pas al grupului BR Mağazacılık, în strategia de creştere pe pieţele internaţionale. Cel de-al doilea magazin AC&CO a fost inaugurat la finalul lunii decembrie în centrul comercial Park Lake şi ocupă o suprafaţă de 209 metri pătraţi.
„Am ales România ca prima noastră destinaţie pe plan extern atât datorită proximităţii geografice, cât şi datorită asemănărilor culturale, a reţelei extinse de centre comerciale, precum şi a avantajului competitiv pe segmentul magazinelor dedicate exclusiv bărbaţilor”, a declarat Osman Çavuşoğlu, Director Operaţiuni şi Vânzări.
Conform acestuia, magazinele AC&CO se adresează bărbaţilor cu vâste cuprinse între 25-50 ani, cu venituri medii şi mari. Publicul AC&CO se defineşte printr-un stil clasic, casual.
Având în vedere apetitul românilor pentru modă, reprezentanţii AC&CO estimează că în următorii 3 ani vor putea forma o reţea de 15 magazine proprii în marile oraşe din ţară, axându-se în mod special pe Bucureşti, Timişoara, Cluj, Iaşi, Constanţa, Craiova şi Braşov.
După extinderea în România, compania şi-a îndreptat atenţia şi către Iran, unde a semnat deja un contract pentru 40 magazine. De asemenea, potrivit reprezenţanţilor companiei, următoarele ţări vizate sunt Azerbaidjan şi Kazahstan.
„Ne dorim, de asemenea, să stabilim o prezenţă puternică şi în Rusia, Europa Centrală şi de Est, Africa de Nord şi Orientul Mijlociu în perioada următoare, pentru a întări notorietatea brandului. Astfel, pe plan extern, anticipăm o reţea de 50 magazine proprii şi 100 de puncte de vânzare, estimând o cifră de afaceri de 40 milioane de euro în urma acestor investiţii”, a menţionat Osman Çavuşoğlu.
nu este nici un comentariu
Vând Chevrolet Aveo pentru programul Rabla, acte în totalitate în regulă. Tel. 0720 960 577.
2024-04-19 citeste mai multO nouă reparaţie capitală a unei locomotive în secţia depoului din Braşov a fost finalizată în colaborare cu SCRL Braşov, după ce în toamna anului trecut a fost finalizat un[...]
2024-04-18 citeste mai multCiolacu spune că negociază afaceri de 15 milioane de euro în Qatar
2024-04-18 citeste mai multDatoriile companiilor din apărare vor fi transferate de la Fisc la AAAS (Autoritatea pentru Administrarea Activelor Statului, parte din Ministerul Economiei) ca să poată fi încasate mai repede,[...]
2024-04-18 citeste mai multNu numai la iepuraşii de ciocolată găsim preţuri mult mai mici în Vest decât la noi (aşa cum aţi putut citi într-un număr precedent), în ciuda faptului că salariile de[...]
2024-04-18 citeste mai mult
Adaugă un comentariu