Curs BNR
1 EUR = 4.9763 RON
1 USD = 4.6386 RON
1 GBP = 5.8067 RON
1 XAU = 346.8933 RON
1 AED = 1.2629 RON
1 AUD = 3.0283 RON
1 BGN = 2.5444 RON
1 BRL = 0.9012 RON
1 CAD = 3.3920 RON
1 CHF = 5.0843 RON
1 CNY = 0.6401 RON
1 CZK = 0.1974 RON
1 DKK = 0.6672 RON
1 EGP = 0.0968 RON
1 HUF = 1.2671 RON
1 INR = 0.0557 RON
1 JPY = 2.9797 RON
1 KRW = 0.3376 RON
1 MDL = 0.2601 RON
1 MXN = 0.2723 RON
1 NOK = 0.4234 RON
1 NZD = 2.7650 RON
1 PLN = 1.1532 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0503 RON
1 SEK = 0.4274 RON
1 TRY = 0.1430 RON
1 UAH = 0.1170 RON
1 XDR = 6.1159 RON
1 ZAR = 0.2442 RON
Publicat la 19 ianuarie 2016
De la începutul acestui an, orice problemă sau solicitare de informaţii cu privire la activitatea de transport în comun din Braşov poate fi transmisă doar la numărul 0368.800.600. În medie, zilnic, sunt înregistrate aproximativ 100 de apeluri
Call-center-ul RAT Braşov, care a început să funcţioneze de la începutul acestui an, se dovedeşte a fi un mijloc de comunicare la care braşovenii apelează zilnic, fie pentru solicitarea de informaţii, fie pentru a sesiza unele probleme cu privire la activitatea de transport în comun. Astfel, în conformitate cu datele deţinute de Regie, la numărul de telefon 0368.800.600 au fost înregistrate zilnic câte 100 de apeluri. Pentru a vedea dacă într-adevăr acest call-center îşi dovedeşte utilitatea, am efectuat un test solicitând telefonic informaţii cu privire la modalitatea de achiziţie a noilor tipuri de abonamente şi de bilete. Operatorul RAT Braşov a răspuns prompt solicitării informându-ne, printre altele, că în momentul de faţă au început să funcţioneze toate cele 30 de automate de vânzare/reîncărcare a titlurilor de călătorie amplasate în diferite zone din oraş, precum şi cele 34 de noi casierii nou amenajate, de unde, la ora actuală, pot fi cumpărate titluri de călătorie nenominale sau clasice bilete de hârtie, partea de personalizare a noilor carduri (care vor înlocui de acum abonamentele de tip vechi) fiind în curs de implementare.
Reprezentanţii RAT Braşov au precizat că la numărul de telefon 0368.800.600, dar şi pe adresa de email comunicare@ratbv.ro, s-au primit în principal solicitări de informaţii cu privire la modul de funcţionare al noului sistem de achiziţionare şi plată a călătoriilor sau la modificările aduse în reţeaua de transport, dar şi câteva zeci de sesizări cu privire la modul de desfăşurare a activităţii de transport, fiind semnalate probleme cu privire la nerespectarea orarelor de circulaţie, dar şi comportamentul unora dintre angajaţi. „Considerăm că noul serviciu oferit de RAT Braşov îşi dovedeşte deja utilitatea, iar clienţii noştri au încredere în el, cu atât mai mult cu cât, şi pe această cale, călătorii ne oferă sugestii şi propuneri de îmbunătăţire a calităţii activităţii de transport public în municipiul Braşov”, a precizat directorul general al RAT Braşov, ing. Cristian Radu.
nu este nici un comentariu
Autorizaţia de construire nr. 144 din 15.04.2024. Se autorizează executarea lucrărilor de construire „Pentru schimbare de destinaţie din locuinţă în spaţiu comercial. Creare acces[...]
2024-04-26 citeste mai multCu 3 capele, pentru 3 confesiuni
2024-04-26 citeste mai multCandidatul PNL-PSD la primăria Braşovului, George Scripcaru, spune că de când a pierdut postul de primar, în 2020, s-a ocupat de probleme de familie. A consumat un an ca să rezolve nişte[...]
2024-04-26 citeste mai multProiectul de hotărâre mai avea nevoie de un singur vot pentru a trece
2024-04-26 citeste mai multBraşoveanul prin adopţie Mihai Sturzu (s-a născut în Bucureşti dar şi-a petrecut copilăria şi adolescenţa în Braşov), fost membru al trupei de muzică dance Hi-Q din anii 2000 a[...]
2024-04-26 citeste mai mult
Adaugă un comentariu