banner la cocos banner promotional

Curs BNR

1 EUR = 4.9774 RON

1 USD = 4.3833 RON

1 GBP = 5.8304 RON

1 XAU = 464.4611 RON

1 AED = 1.1933 RON

1 AUD = 2.7957 RON

1 BGN = 2.5449 RON

1 BRL = 0.7714 RON

1 CAD = 3.1559 RON

1 CHF = 5.2813 RON

1 CNY = 0.6015 RON

1 CZK = 0.1993 RON

1 DKK = 0.6668 RON

1 EGP = 0.0860 RON

1 HUF = 1.2223 RON

1 INR = 0.0513 RON

1 JPY = 3.0556 RON

1 KRW = 0.3047 RON

1 MDL = 0.2538 RON

1 MXN = 0.2227 RON

1 NOK = 0.4191 RON

1 NZD = 2.6097 RON

1 PLN = 1.1646 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0530 RON

1 SEK = 0.4526 RON

1 TRY = 0.1141 RON

1 UAH = 0.1048 RON

1 XDR = 5.9383 RON

1 ZAR = 0.2318 RON

Editia 8458 - 11 iul 13:12

Braşovenii de la Banca de Joburi vor să se extindă la nivel naţional

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 20 decembrie 2017

Braşovenii de la Banca de Joburi vor să se extindă la nivel naţional

Banca de Joburi este o agenţie de ocupare a forţei de muncă în ţară şi străinătate, cu sediul central în oraşul Braşov. Compania are o vechime de 17 ani pe piaţa locală, iar în luna septembrie 2013 a lansat prima franciză, ajungând în prezent la un total de opt unităţi, dintre care două proprii şi şase în franciză. Compania este prezentă în oraşele Braşov, Bucureşti, Constanţa, Piteşti şi Vaslui. Când vine vorba de expansiune, sunt vizate centrele urbane mari în special, printre care Cluj-Na-poca, Bucureşti, Târgu-Mureş, Galaţi, Iaşi şi Suceava. Partenerul francizat încheie un contract pe o perioadă de trei ani cu prelungire automată, fără costuri suplimentare. Taxa de franciză variază între 15.000 şi 30.000 de euro, cu o redevenţă lunară de 3% şi o contribuţie de 2% la bugetul de marketing al firmei.
„Avantajele francizaţilor sunt legate în principal de posibilitatea lansării rapide a unei afaceri «la cheie», în domeniul resurselor umane, câştigând în acest fel know-how-ul acumulat de francizor în 17 ani de experienţă. De asemenea, partenerul beneficiază de întreaga infrastructură de lucru în care s-au investit sute de mii de euro“, spun oficialii companiei.
În ceea ce priveşte profilul francizatului, este vorba de antreprenori care trebuie să fi deţinut cel puţin o afacere profitabilă, de mai mult de trei ani, sau care au experienţă în domeniul resurselor umane, sau agenţii de recrutare şi plasare a forţei de muncă.

 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie