Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 01:20

Braşovenii de la Vegis, daţi exemplu de experţii Google

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 02 noiembrie 2017

Au cumpărat 500 de produse, au investit 5.000 de euro şi au început să vândă online

Braşovenii de la Vegis, daţi exemplu de experţii Google

Oraşele mari ale României precum Cluj-Napoca, Timişoara sau Braşov fac volume din ce în ce mai mari în comerţul pe internet, constată Elena Dobre, trainer certificat Google România.
Elena Dobre a dat exemplu un magazin onşine din Braşov pentru modul în care s-a dezvoltat. „Vegis.ro este o afacere a unui cuplu de întreprinzători din Braşov. Ei au cumpărat 500 de produse naturiste, au investit 5.000 de euro, au luat o clădire şi au început să vândă online. Este un fel de Plafar pe internet, dar unul în care găseşti descrierea produselor, recomandări, reţete pe blog. Ei au dezvoltat mai ales versiunea de telefon mobil a site-ului pentru că aceasta aduce traficul cel mai mare pe internet: de la 0,6 milioane acum cinci ani la 6,6 milioane în 2017. Comenzile cele mai mari le vin acum din Bucureşti (37%), Timişoara şi Cluj. Cele mai multe le au de pe mobil (47%), valoarea medie a comenzii este de 145 de lei. Ponderea cumpărătorilor înclină clar către femei (73%), în timp ce bărbaţii deţin doar 27%. Profilul cumpărătorului îl reprezintă doamna între 25 şi 44 de ani, care cumpără şi pentru copil, şi pentru bunică şi care vrea produse bio, de îngrijire personală, sănătoase”, a rezumat Dobre.    
Statisticile Google confirmă faptul că majoritatea căutărilor pe internet se fac de pe telefonul mobil, urmat de computer şi tabletă, deci un website neoptimizat pentru varianta mobilă va avea mai puţine şanse de reuşită pe piaţă. Viteza de încărcare cea mai bună a unui site este de 3 secunde, o medie de 5 secunde este considerată drept corectă, iar una de 8 secunde, prea lungă şi determină părăsirea acestuia. În privinţa calităţii site-ului contează conţinutul nou, integrarea unor cuvinte cheie şi denumirea articolelor pentru a fi indexabile de către roboţi.

+1 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie