Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6687 RON

1 GBP = 5.8125 RON

1 XAU = 357.7647 RON

1 AED = 1.2712 RON

1 AUD = 2.9982 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8906 RON

1 CAD = 3.3943 RON

1 CHF = 5.1404 RON

1 CNY = 0.6447 RON

1 CZK = 0.1970 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0966 RON

1 HUF = 1.2610 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0228 RON

1 KRW = 0.3383 RON

1 MDL = 0.2591 RON

1 MXN = 0.2704 RON

1 NOK = 0.4231 RON

1 NZD = 2.7527 RON

1 PLN = 1.1514 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4259 RON

1 TRY = 0.1438 RON

1 UAH = 0.1172 RON

1 XDR = 6.1447 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8166 - 19 apr 17:13

Braşovenii de la Vegis.ro cred că piaţa online a produselor naturiste va avea o creştere de două cifre anul acesta

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 05 februarie 2018

Braşovenii de la Vegis.ro cred că piaţa online a produselor naturiste va avea o creştere de două cifre anul acesta

Cătălina şi Mihai Bucuroiu, fondatorii Vegis.ro, unul dintre cele mai mari magazine online de suplimente alimentare şi produse naturiste, bio şi vegane de pe piaţa locală, susţin că în prezent investitorii caută businessuri online de nişă care au potenţial de creştere organică, precum şi businessuri care au atins deja un nivel de stabilitate şi profitabilitate, în detrimentul celor aflate la început de drum.
„Fără a avea informaţii din piaţă, eu cred că se uită la businessuri aflate pe nişe cu o dezvoltare puternică şi la care văd oportunităţi de creştere naturală a pieţei, precum şi un fundament stabil de business pe care să construiască şi să bazeze creşterea companiei în sine”, a precizat Mihai Bucuroiu, fondatorul şi directorul de dezvoltare al Vegis.ro. El a dat ca exemplu piaţa online de produse naturiste, care răspunde unei tendinţe foarte puternice de orientare către un stil de viaţă sănătos, diete cu produse sănătoase, etc.
„Este o piaţă care va continua să susţină creşteri de două cifre de la an la an. Iar într-o astfel de piaţă, vor căuta companii care să poată să crească mai mult decât din inerţie, ci prin acţiuni şi strategii inteligente prin care să depăşească concurenţii. Totodată, cred ca investitorii sunt mai orientaţi către afaceri care au demonstrat deja stabilitate şi capacitate de dezvoltare, mai puţin start-up-uri care promit printr-o idee inedită”.
Cătălina şi Mihai Bucuroiu au înfiinţat magazinul online Vegis.ro în urmă cu şase ani, a primit de-a lungul timpului o serie de propuneri pentru exit, însă fondatorii le-au refuzat, în condiţiile în care sumele şi criteriile de dezvoltare oferite nu au fost conforme cu viziunea acestora.
Cofondatorul Vegis.ro îi sfătuieşte pe antreprenorii români din online care vor să facă exit din businessurile pe care le au să nu se grăbească să ia această decizie.  „Pornind de la premiza că sunt antreprenori care nu îşi doresc să vândă urgent, dintr-o nevoie de business sau personală, ci sunt oameni care nu se grăbesc, sfatul meu este să urmeze un proces de introspecţie, să identifice ce îşi doresc ei şi care este scenariul ideal de desfăşurare: vor să vândă tot, să rămână în business cu o participaţie minoritară sau majoritară, să continue să dezvolte într-o direcţie sau alta, etc.”
Pentru anul trecut, fondatorii Vegis.ro estimau că vor ajunge la afaceri de cel puţin 8,5 milioane lei, în creştere cu peste 30% faţă de 2016. Portofoliul Vegis cuprinde în total circa 6.500 de produse, cele mai vândute fiind mierea de Manuka Raw şi uleiul de cocos.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie