Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6625 RON

1 GBP = 5.8158 RON

1 XAU = 356.8680 RON

1 AED = 1.2695 RON

1 AUD = 3.0043 RON

1 BGN = 2.5443 RON

1 BRL = 0.8909 RON

1 CAD = 3.3895 RON

1 CHF = 5.1291 RON

1 CNY = 0.6441 RON

1 CZK = 0.1968 RON

1 DKK = 0.6670 RON

1 EGP = 0.0960 RON

1 HUF = 1.2637 RON

1 INR = 0.0558 RON

1 JPY = 3.0201 RON

1 KRW = 0.3392 RON

1 MDL = 0.2616 RON

1 MXN = 0.2750 RON

1 NOK = 0.4235 RON

1 NZD = 2.7635 RON

1 PLN = 1.1489 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0495 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1436 RON

1 UAH = 0.1177 RON

1 XDR = 6.1402 RON

1 ZAR = 0.2449 RON

Editia 8166 - 19 apr 07:22

Braşovenii, printre cei mai mari amatori de ceasuri din România

Autor:

Publicat la 09 iunie 2016

Braşovenii, printre cei mai mari amatori de ceasuri din România

Braşovenii sunt printre cei mai interesaţi de achiziţia unui ceas, arată datele magazinului online WatchShop.ro, unul dintre cele mai importante magazine de accesorii pentru bărbaţi. Braşovul se situează pe locul patru în topul cumpărătorilor de ceasuri din magazinul amintit, după Bucureşti, Constanţa şi Timiş.
Pe lângă ceasuri, cumpărătorii de pe WatchShop.ro caută şi curele şi diverse accesorii pentru ceasuri.
Cele mai bine vândute branduri online în primele 5 luni ale lui 2016 au fost Accurist, Atlantic, Casio, Citizen, Festina, Fossil, Orient, Seiko, Sekonda, Suunto, Swatch, Timex, Tissot si Zeppelin.
Conform datelor WatchShop, bărbaţii care cumpără ceasuri se uită la caracteristici precum funcţii (de exemplu, iluminarea), complicaţii (cronograf, cadrane mai multe s.a.), brand, calitatea materialelor şi rezistenţa lor în timp, dar şi posibilitatea de a-l utiliza în anumite contexte (de business, sport etc.). De asemenea, bărbaţii sunt interesaţi şi de servicii conexe, cum ar fi existenţa unui service.
În primele 5 luni ale anului 2016, WatchShop a atins o cifră de afaceri de peste 550.000 de euro, în creştere cu aproximativ 20% faţă de perioada similară a anului trecut şi a vândut circa 10.000 de ceasuri, mai multe cu 27% faţă de ianuarie–mai 2015.
„Dezvoltarea business-ului mai ales în ultimii ani ne-a determinat să ne uităm cu atenţie la toate rezultatele noastre şi să analizăm cum vrem să mergem mai departe. Aşa ne-am dat seama şi că peste 70% dintre cumpărătorii de ceasuri din magazinul nostru sunt bărbaţii – fie că sunt în căutarea unui ceas pentru ei înşişi, fie caută un cadou pentru un prieten sau pentru o femeie dragă din viaţa lor, bărbaţii îşi doresc produse originale, vor să fie informaţi şi se bazează pe consilierea şi cunoştinţele experţilor noştri. Noi ofeream deja toate aceste lucruri – doar era nevoie să le spunem mai clar. De aceea, acum suntem singurul magazin online cu ceasuri şi accesorii dedicat bărbaţilor. Asta nu înseamnă că neglijăm doamnele – dimpotrivă, ele pot veni la noi cu certitudinea faptului că putem ajuta atunci când sunt în căutarea ceasului potrivit pentru el”, a declarat Cătălin Florea (foto), CEO WatchShop.
 

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie