Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6687 RON

1 GBP = 5.8125 RON

1 XAU = 357.7647 RON

1 AED = 1.2712 RON

1 AUD = 2.9982 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8906 RON

1 CAD = 3.3943 RON

1 CHF = 5.1404 RON

1 CNY = 0.6447 RON

1 CZK = 0.1970 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0966 RON

1 HUF = 1.2610 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0228 RON

1 KRW = 0.3383 RON

1 MDL = 0.2591 RON

1 MXN = 0.2704 RON

1 NOK = 0.4231 RON

1 NZD = 2.7527 RON

1 PLN = 1.1514 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4259 RON

1 TRY = 0.1438 RON

1 UAH = 0.1172 RON

1 XDR = 6.1447 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8166 - 19 apr 17:34

Braşovul, pe locul cinci în topul achiziţiilor online de ceasuri

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 13 februarie 2018

Braşovul, pe locul cinci în topul achiziţiilor online de ceasuri

Românii îşi doresc ceasuri în tendinţe, cu mecanisme de calitate, de la branduri mid-level şi mass-market şi pentru a căror achiziţie sunt dispuşi să aloce un buget mediu de 375 de lei per produs, potrivit unei analize WatchShop.ro
Anul trecut, 70% dintre ceasurile vândute pe WatchShop.ro au fost ceasuri bărbăteşti, 25% pentru damă, iar 5% fac parte din categorii speciale, precum ceasurile tematice şi cele pentru copii.
Cei mai mulţi clienţi au cumpărat ceasuri din categoriile mid-level, cu preţuri cuprinse între 301 lei şi 800 de lei (reprezentând 45% din totalul achiziţiilor) şi mass-market, cu preţuri sub 300 de lei (40%). Restul de 15% dintre ceasurile cumpărate de clienţii magazinului online fac parte din categoria premium, cu preţuri ce depăşesc 800 lei.
„Valoarea medie a unui ceas a crescut, începând cu a doua jumătate a anului trecut, odată cu interesul pasionaţilor de orologerie de a cumpăra mai multe modele pentru uz personal, pentru a le asorta mai uşor ţinutelor zilnice, dar şi pe fondul creşterii bugetului destinat achiziţiilor de ceasuri cadou”, spune Dragoş Diaconu, CEO WatchShop.ro.
Cele mai căutate branduri de ceasuri  au fost (în ordine alfabetică): Accurist, Casio, Citizen, Festina, Fossil, Ingersoll, Orient, Seiko, Sekonda, Suunto, Tissot şi Zeppelin.
Anul trecut, cel mai scump ceas vândut de retailerul online, unui client din Bucureşti, a fost un model Seiko Astron, în valoare de 14.400 de lei.
Cele mai multe achiziţii sunt realizate de clienţii din Bucureşti (30%). Top 5 este completat de clienţii din Cluj-Napoca, Timişoara, Constanţa şi Braşov – fiecare oraş generând circa 5% din totalul achiziţiilor.
„Observăm că valoarea coşului de cumpărături creşte pe măsură ce localitatea din care a fost plasată comanda este mai îndepărtată de Bucureşti. Din feedback-ul clienţilor noşti, înţelegem că unul din motive este determinat de frecvenţa mai redusă a achiziţiilor făcute de clienţii din provincie, fapt corelat şi cu lipsa magazinelor specializate de ceasuri offline din zonele în care locuiesc”, spune Dragoş Diaconu.

+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie