Curs BNR
1 EUR = 4.9758 RON
1 USD = 4.6712 RON
1 GBP = 5.7677 RON
1 XAU = 354.4765 RON
1 AED = 1.2719 RON
1 AUD = 3.0068 RON
1 BGN = 2.5441 RON
1 BRL = 0.8970 RON
1 CAD = 3.4040 RON
1 CHF = 5.1247 RON
1 CNY = 0.6449 RON
1 CZK = 0.1969 RON
1 DKK = 0.6669 RON
1 EGP = 0.0971 RON
1 HUF = 1.2603 RON
1 INR = 0.0560 RON
1 JPY = 3.0182 RON
1 KRW = 0.3387 RON
1 MDL = 0.2597 RON
1 MXN = 0.2740 RON
1 NOK = 0.4241 RON
1 NZD = 2.7592 RON
1 PLN = 1.1519 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0500 RON
1 SEK = 0.4281 RON
1 TRY = 0.1433 RON
1 UAH = 0.1174 RON
1 XDR = 6.1419 RON
1 ZAR = 0.2447 RON
Publicat la 19 martie 2019
Cum este prezentat judeţul nostru în noul clip de promovare a României, lansat de către Ministerul Turismului
Ministerul Turismului a lansat noul clip de promovare a României, cu mesajul „România, o destinaţie pentru 365 de zile de vacanţă pe an”. „Te aştept în ţara mea. Pentru mine, România rămâne numărul 1”, spune Ilie Năstase, în videoclip. În imagini apar clădiri istorice şi obiceiuri populare, alături de cluburi şi festivaluri de muzică. Pe coloana sonoră se aude naistul Nicolae Voiculeţ, iar Ilie Năstase este singura vedetă care apare în clip.
Judeţul Braşov este destul de bine reprezentat, fiind promovate o serie de destinaţii, cum ar fi Poiana, Branul, Centrul Istoric sau Muntele Tâmpa.
Al doilea clip de promovare al României lansat de către Ministerul Turismului pune accent pe senzaţiile şi experienţele trăite de turiştii care acceptă invitaţia de a vizita România. Prin intermediul unor obiective simbolice pentru ţara noastră, potenţialii turişti au ocazia să experimenteze trăiri inedite şi autentice oferite de destinaţia turistică România.
Comentariile celor care au văzut videoclipul nu sunt însă unanim pozitive: „Hai, turiştilor, veniţi… vă descurcaţi voi… vă aşteaptă rechinii la Gara de Nord şi Otopeni !!! Unde aterizează turistul dacă vrea să se ducă în Deltă? Unde aterizează dacă vrea să se ducă la Braşov? După ce aterizează la Otopeni… cu ce ajunge în centrul oraşului!?”, sunt criticile unuia dintre cei care au urmărit promovarea.
„Peisaje de vis şi chiar cadre care ilustrează perfect felul de a fi jovial al românului”
Obiectivul realizării noului film a fost de a promova destinaţia turistică România prin accentuarea avantajelor sale competitive. Clipul cuprinde imagini relevante pentru tot ce şi-ar putea dori un turist prins în aventura descoperirii unei destinaţii noi. „Sunt numeroase destinaţii turistice prezentate în clip! Nu am uitat niciun domeniu care ar putea atrage turiştii în România! Avem de la imagini cu monumente UNESCO, la obiective unice în lume, peisaje de vis şi chiar cadre care ilustrează perfect felul de a fi jovial al românului, pus pe distracţie! Acest proiect a fost un obiectiv pe care mi l-am propus încă de la primele zile ca ministru al Turismului. Clipul este doar începutul unei campanii de promovare integrate, care va pune România în prim-planul atenţiei tuturor”, a declarat ministrul Turismului, Bogdan Trif.
Cristian
2019-03-19 05:09:06
„Te aştept în ţara mea sa vezi peisaje minunate cu gunoaie,sosele cu gropt,trenuri care se misca ca acum 100 de ani murdare si soioase etc,cineva a incasat statul de ceva banuti pentru acest clip.
Preşedintele Klaus Iohannis a declarat, marţi, 23 aprilie, că nu susţine armata obligatorie şi consideră că meseria de militar trebuie să fie mai atractivă, respectiv solda să fie[...]
2024-04-24 citeste mai multDupă ce a fost prezentat în şedinţa de plen a Consiliului Local Braşov din 29 martie, proiectul de modernizare a Pieţei Agroalimentare Dacia a devenit, în ultimele zile, un subiect preferat[...]
2024-04-24 citeste mai multParlamentul a aprobat luni, 22 aprilie, participarea Armatei României în operaţiunile maritime ale UE şi SUA, „Eunavfor Aspides” şi „Prosperity Guardian”, în[...]
2024-04-23 citeste mai multCei ce au promovat examenul de Bacalaureat, dar nu sunt mulţumiţi de nota obţinută, pot cere să mai susţină încă o dată una sau mai multe probe ale examenului, în cadrul următoarelor[...]
2024-04-23 citeste mai multPe 1 Mai se deschide sezonul pe litoral, iar posturile disponibile în restaurantele de tipul „împinge tava” sunt foarte căutate în această perioadă. Patronii de restaurante[...]
2024-04-23 citeste mai mult
Ildy
2019-03-19 09:43:21
Este trist ca am ajuns sa ne promovam tara asa. Veniti la noi sa vedeti cum se traia in secolul 17. Jenant. Nu era mai bine sa vina oamnenii sa vada constructii moderne, centre de dezvoltare ( imi vine in minte Cape Canaveral care atrage milioane de turisti), un litoral ultramodern( Coasta de azur), sedii de companii spectaculoase ( au facut chinezii un zgarie-nori inspirat de coloana infinitului a lui Brancusi), parcuri cu un gazon impecabil, etc. Inca ne laudam cu cladiri construite acum 800 de ani. Dar nu ne putem lauda cu nimic din ce facem noi. Sa ne fie rusine la toti ( dar mai ales clasei politice si serviciilor secrete care impiedica sistematic dezvoltarea individuala si colectiva prin deciziile pe care le i-au zilnic)