Curs BNR

1 EUR = 4.9742 RON

1 USD = 4.5156 RON

1 GBP = 5.8940 RON

1 XAU = 365.6995 RON

1 AED = 1.2294 RON

1 AUD = 3.0144 RON

1 BGN = 2.5432 RON

1 BRL = 0.7965 RON

1 CAD = 3.3272 RON

1 CHF = 5.2830 RON

1 CNY = 0.6342 RON

1 CZK = 0.1980 RON

1 DKK = 0.6666 RON

1 EGP = 0.0932 RON

1 HUF = 1.2551 RON

1 INR = 0.0538 RON

1 JPY = 3.1668 RON

1 KRW = 0.3367 RON

1 MDL = 0.2586 RON

1 MXN = 0.2289 RON

1 NOK = 0.4172 RON

1 NZD = 2.7700 RON

1 PLN = 1.1567 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0494 RON

1 SEK = 0.4356 RON

1 TRY = 0.1325 RON

1 UAH = 0.1093 RON

1 XDR = 6.0698 RON

1 ZAR = 0.2507 RON

Editia 8262 - 13 sep 10:15

Capătul de autostradă Râşnov - Cristian: se pierde sigur vara... pe hârtii

Autor: Radu COLŢEA

Publicat la 13 februarie 2018

Deşi a semnat contractul în octombrie 2017, CNAIR încă nu a predat amplasamentul constructorului, moment de la care curge termenul de 6 luni pentru proiectare

Capătul de autostradă Râşnov - Cristian: se pierde sigur vara... pe hârtii

Şeful Direcţiei Regionale de Drumuri şi Poduri (DRDP) Braşov, Adriana Nicula (foto), a anunţat ieri că, în perioada imediat următoare, Consiliul Judeţean Braşov va emite certificatul de urbanism aferent proiectului capătului de autostradă Râşnov - Cristian (segment al Autostrăzii Comarnic - Braşov). „După ce Consiliul Judeţean Braşov va emite certificatul de urbanism, va fi emis şi ordinul de începere a serviciilor de proiectare şi vor urma discuţiile tehnice cu antreprenorul”, a afirmat Nicula.
Contractul pentru proiectarea şi execuţia sectorului de autostradă Râşnov - Cristian a fost semnat pe 2 octombrie 2017 de CNAIR cu Asocierea SC Alpenside SRL - SC Specialist Consulting SRL, pentru suma de 118 milioane lei. Conform contractului, durata de implementare a proiectului va fi de 24 de luni de la emiterea ordinului de începere a lucrărilor, din care 6 luni înseamnă faza de proiectare, iar 18 luni cea de construire a arterei.
Lotul Râşnov - Cristian are o lungime de 6,3 km, iar în contract mai este prevăzută realizarea a 3,7 km de drumuri de legătură (cu 4 benzi şi separator median de sensuri).
Segmentul amintit este componentă a Autostrăzii Comarnic - Braşov, care are o lungime de 58 de kilometri, iar această arteră urmează să asigure legătura între Braşov şi Bucureşti.

+2 -0

Comentarii

PHP_BV

2018-02-14 10:52:15


Asta se intampla cand la conducerea unor institutii ale statului sunt pusi niste incompetenti pe criterii politice, iar acolo unde ajung profesionistii adevarati, incepe "carcoteala romaneasca" din partea celor frustrati, adica cei care sunt sprijiniti de catre "lingaii" din partidele politice si incep cu contestatii la licitaii cu turnatorie la DNA si la serviciile de informatii si tot asa o sa se repete la nesfarsit. As vrea sa intelegeti ca din toata tarasenia asta nu avem iesire ! Si vor veni timpuri si mai grele fiindca scoala nu mai produce valori, iar modelele orientative au plecat definitiv din tara, asa ca las la latitudinea dumneavoastra sa trageti concluziile.

sasu

2018-02-13 17:43:17


sa va fie rusine. halal autostrada cand firmele care au realizat mizeria de drum au lasat haos si mai mult au aparut gropi. doamna nicula explicatine va rog cum mama naibii asfalt turnat in toamna e plin de gropi. pe ce dati banii? chiar sunteti orbi sau prosti? care din ele? pardon ma scuzati, hoti la drumu mare. daca asa se va face autostrada mai bine mereti la plimbare. ce firme sunt astea? habar nu au sa lucreze. uitativa la drum este o mizerie nu mai vorbim de siguranta. trebuie sa moara vreo zece sa faceti ceva. atatia incompetenti nu am mai vazut in viata mea. niste mincinosi ipocriti si hoti. fa un lucru dar fal bine. sper sa citeasca si incompetentii de la cele doua firme. sper sa isi puna intrebari de ce au luat niste bani pe niste servicii de cea mai proasta calitate.

UiMit

2018-02-13 13:16:15


Tot despre DN73. Reabilitare nu înseamna doar covor asfaltic. Nu exista o porțiune tasata de pietriș pe lateralele covorului asfaltic și nici rigole. Daca din motive obiective, ești nevoit sa părăsești covorul asfaltic, nimerești cu rotile direct in noroiul gros. De unde cu greutate ieși dacă mai poți. Drept dovada exista adevărate șanțuri provocate de mașinile de mare tonaj (TIR-uri) care au făcut acest lucru. Siguranța circulației este periclitata, din acest motiv...

Georgeta

2018-02-13 09:32:59


D.na Nicula ,când veți remedia gravele erori de pe "noul"drumDN73,este mare rușine ,gropile au apărut înainte să trageți banda separatoare de sens. Nu mai cheltuiți milioane de euro fara să știți meserie adevărată. Ar trebui să răspundeți personal pentru aceaste grave greșeli deoarece le-ați acceptat.

rammstein

2018-02-13 08:35:06


aleluia...

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie