Curs BNR

1 EUR = 4.9758 RON

1 USD = 4.6712 RON

1 GBP = 5.7677 RON

1 XAU = 354.4765 RON

1 AED = 1.2719 RON

1 AUD = 3.0068 RON

1 BGN = 2.5441 RON

1 BRL = 0.8970 RON

1 CAD = 3.4040 RON

1 CHF = 5.1247 RON

1 CNY = 0.6449 RON

1 CZK = 0.1969 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0971 RON

1 HUF = 1.2603 RON

1 INR = 0.0560 RON

1 JPY = 3.0182 RON

1 KRW = 0.3387 RON

1 MDL = 0.2597 RON

1 MXN = 0.2740 RON

1 NOK = 0.4241 RON

1 NZD = 2.7592 RON

1 PLN = 1.1519 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4281 RON

1 TRY = 0.1433 RON

1 UAH = 0.1174 RON

1 XDR = 6.1419 RON

1 ZAR = 0.2447 RON

Editia 8169 - 24 apr 08:51

Carrefour deschide la Făget cel de-al şaptelea supermarket la Braşov

Autor: Ovidiu VRÂNCEANU

Publicat la 21 mai 2015

Carrefour deschide la Făget cel de-al şaptelea supermarket la Braşov
Carrefour deschide astăzi cel de-al şaptelea supermarket din Braşov, ridicând numărul total de magazine în acest format la 95 la nivel naţional. Noul supermarket, Market Făget, va avea o gamă de aproximativ 4.500 de produse, iar oferta include peste 1.000 de articole Carrefour cu minimum 20% mai ieftine ca mărcile naţionale. Suprafaţa magazinului este de 600 de metri pătraţi. 
Grupul francez Carrefour, prezent pe piaţa locală cu o reţea de peste 170 de magazine sub mai multe formate, a dezvoltat la Braşov al doilea „centru de comandă" din România după Bucureşti, deschizând în oraşul din inima ţării 19 supermarketuri, hipermarketuri şi magazine de proximitate, respectiv o cotă de 10% din totalul reţelei. Gigantul cu afaceri anuale de peste un miliard de euro în România deţine în Braşov magazine sub patru branduri şi trei formate, respectiv un hipermarket Carrefour, 7 supermarketuri Market, 10 magazine de proximitate Express şi unu Contact.
Braşovul devine astfel „fieful" Carrefour, în contextul în care piaţa din Bucureşti este dominată clar de belgienii de la Mega Image care au deschis aici circa 70% din totalul de peste 400 de magazine. Belgienii s-au aşezat astfel la parterul blocurilor, ocupând zone-cheie pe segmentul magazinelor de mici dimensiuni, respectiv supermarketuri şi magazine de proximitate. Belgienii au fost singurii care încă de la început şi-au concentrat atenţia pe Capitală şi împrejurimi, în timp ce restul jucătorilor au preferat o abordare naţională. Totuşi, în ultimii ani se observă că în marile oraşe se dau lupte pentru supremaţie, astfel că reţelele dezvoltă adevărate „clustere", cum este cazul Carrefour la Braşov.
Cu un total de 19 unităţi sub mai multe formate, Carrefour controlează o treime din magazinele retailerilor străini din oraş, urmat de Mega Image şi Profi, care cumulat au mai puţine magazine.
+0 -0

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie