Curs BNR
1 EUR = 4.9765 RON
1 USD = 4.6373 RON
1 GBP = 5.8018 RON
1 XAU = 350.3208 RON
1 AED = 1.2626 RON
1 AUD = 3.0320 RON
1 BGN = 2.5444 RON
1 BRL = 0.8988 RON
1 CAD = 3.3966 RON
1 CHF = 5.0832 RON
1 CNY = 0.6399 RON
1 CZK = 0.1978 RON
1 DKK = 0.6673 RON
1 EGP = 0.0968 RON
1 HUF = 1.2662 RON
1 INR = 0.0556 RON
1 JPY = 2.9616 RON
1 KRW = 0.3369 RON
1 MDL = 0.2597 RON
1 MXN = 0.2686 RON
1 NOK = 0.4220 RON
1 NZD = 2.7605 RON
1 PLN = 1.1498 RON
1 RSD = 0.0425 RON
1 RUB = 0.0504 RON
1 SEK = 0.4261 RON
1 TRY = 0.1428 RON
1 UAH = 0.1171 RON
1 XDR = 6.1121 RON
1 ZAR = 0.2442 RON
Publicat la 22 august 2023
Anul acesta sunt bani doar pentru proiectare
Ca multe gări din România, cea de la Rupea este destul degradată, fiind nevoie de reparaţii şi modernizări. Astfel de lucrări sunt în planul CFR Infrastructură (care administrează infrastructura feroviară), pentru acest an compania alocând fonduri pentru realizarea documentaţiilor tehnice.
Pentru elaborarea proiectului tehnic şi a documentaţiei de avizare a lucrărilor de intervenţie (din care rezultă valoarea investiţiei), compania feroviare este dispusă să plătească 476.000 lei (cu tot cu TVA), iar consultantul va fi stabilit în urma unei licitaţii electronice, procedură ce a fost lansată pe platforma electronică de achiziţii publice.
Ultima reparaţie serioasă a fost făcută în anul 1992
Gara din Rupea are în prezent 8 linii, dintre care patru pentru transportul de călători şi patru pentru transportul de marfă, inclusiv o legătură cu fabrica de ciment de la Hoghiz.
Ultimele reparaţii la capitale la staţia de cale ferată de la Rupea s-au făcut în anul 1992, apoi, în anul 2014 au fost realizate intervenţii de o mai mică anvergură.
Da altfel, reprezentanţii CFR Infrastructură au motivat că lucrările sunt necesare pentru actuala infrastructură este uzată, iar pentru diferite elemente durata de funcţionare este depăşită.
Lucrările nu vor începe prea curând
Proiectul de modernizare a staţiei de cale ferată presupune repararea liniilor de cale ferată, amenajarea unor copertine, a unor pasarele sau pasaje pietonale, dar şi montarea unor elemente de siguranţă pentru pasageri (garduri sau balustrade) şi a unor sisteme de sonorizare, afişare şi supraveghere video.
Etapa de proiectare va dura 18 luni de la data emiterii ordinului de începere serviciilor, apoi va fi lansată licitaţia de lucrări, ceea ce înseamnă că şantierul nu va fi lansat prea repede.
nu este nici un comentariu
Stagiunea de vară se apropie de final, dar Filarmonica Braşov are încă un program foarte încărcat în această săptămână. Evenimentele care vor avea loc în mai multe[...]
2023-08-22 citeste mai multOrganistul Eduard Antal va interpreta un aranjament inedit al celebrei „Bohemian Rapsody”, melodia formaţiei Queen din 1975, pe orga din Biserica Neagră din Braşov, sâmbătă, 26[...]
2023-08-22 citeste mai multPatru dintre spitalele aflate în subordinea Consiliului Judeţean Braşov vor beneficia de sisteme moderne pentru prevenirea incendiilor ce pot fi cauzate de oxigen (acesta fiind extrem de periculos[...]
2023-08-22 citeste mai multUnitatea sanitară va avea o clădire nouă pentru laborator
2023-08-22 citeste mai multAnulată din 10 iulie, linia RATBV 131 este reintrodusă pe traseu. Solicitarea reintroducerii acestei linii începând cu 22 august a fost solicitată Primăria Râșnov și aprobată[...]
2023-08-22 citeste mai mult
Adaugă un comentariu