Curs BNR

1 EUR = 4.9764 RON

1 USD = 4.6687 RON

1 GBP = 5.8125 RON

1 XAU = 357.7647 RON

1 AED = 1.2712 RON

1 AUD = 2.9982 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.8906 RON

1 CAD = 3.3943 RON

1 CHF = 5.1404 RON

1 CNY = 0.6447 RON

1 CZK = 0.1970 RON

1 DKK = 0.6669 RON

1 EGP = 0.0966 RON

1 HUF = 1.2610 RON

1 INR = 0.0559 RON

1 JPY = 3.0228 RON

1 KRW = 0.3383 RON

1 MDL = 0.2591 RON

1 MXN = 0.2704 RON

1 NOK = 0.4231 RON

1 NZD = 2.7527 RON

1 PLN = 1.1514 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0500 RON

1 SEK = 0.4259 RON

1 TRY = 0.1438 RON

1 UAH = 0.1172 RON

1 XDR = 6.1447 RON

1 ZAR = 0.2433 RON

Editia 8166 - 19 apr 15:15

CFR va plăti peste 400.000 de lei pentru proiectarea reconstrucţiei podului luat de ape de pe linia spre Întorsura Buzăului

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 22 iulie 2019

CFR va plăti peste 400.000 de lei pentru proiectarea reconstrucţiei podului luat de ape de pe linia spre Întorsura Buzăului

Podul feroviar de la Budila, prăbuşit anul trecut în august după o viitură, este inclus în programul de investiţii al CFR Infrastructură pe acest an, iar primul demers în vederea refacerii acestuia este efectuarea unei expertize şi a proiectului tehnic. Astfel, compania de căi ferate este dispusă să plătească
418.880 de lei, cu tot cu TVA, unui proiectant care să se ocupe atât de schiţele respective, cât şi să efectueze o expertiză a zonei şi să întocmească documentaţiile necesare de avizare pentru demararea lucrărilor.
Podul de peste râul Tărlung s-a prăbuşit pe o lungime de 50-60 metri. Linia de cale ferată a fost dată în folosinţă în 1931 şi peste 10 ani călătorii au fost transportaţi de operatorul privat Regiotrans (din decembrie anul trecut devenit Regio Călători). Podul feroviar de la Budila a fost inclus de SRCF Braşov în programul de investiţii din acest an, cu sursă de finanţare asigurată de la Bugetul de Stat. Ofertele pentru acest contract de expertiză şi proiectare sunt aşteptate până în data de 26 august. După semnarea contractului, întreaga documentaţie, care va stabili şi costurile pentru construcţia unui nou pod şi refacerea liniei, ar urma să fie definitivate în termen de 6 luni.

+0 -1

Comentarii

nu este nici un comentariu

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie