Curs BNR

1 EUR = 4.9763 RON

1 USD = 4.6386 RON

1 GBP = 5.8067 RON

1 XAU = 346.8933 RON

1 AED = 1.2629 RON

1 AUD = 3.0283 RON

1 BGN = 2.5444 RON

1 BRL = 0.9012 RON

1 CAD = 3.3920 RON

1 CHF = 5.0843 RON

1 CNY = 0.6401 RON

1 CZK = 0.1974 RON

1 DKK = 0.6672 RON

1 EGP = 0.0968 RON

1 HUF = 1.2671 RON

1 INR = 0.0557 RON

1 JPY = 2.9797 RON

1 KRW = 0.3376 RON

1 MDL = 0.2601 RON

1 MXN = 0.2723 RON

1 NOK = 0.4234 RON

1 NZD = 2.7650 RON

1 PLN = 1.1532 RON

1 RSD = 0.0425 RON

1 RUB = 0.0503 RON

1 SEK = 0.4274 RON

1 TRY = 0.1430 RON

1 UAH = 0.1170 RON

1 XDR = 6.1159 RON

1 ZAR = 0.2442 RON

Editia 8171 - 26 apr 02:59

CNADR, despre DN73: pe 16 septembrie e gata!

Autor: Ionuţ DINCĂ

Publicat la 25 februarie 2016

Proiectul a fost fazat şi pe noul ciclu de finanţare al Uniunii Europene, ţinând că lucrările au fost realizate doar în proporţie de aproximativ 20%, până la finele anului trecut

CNADR, despre DN73: 
pe 16 septembrie e gata!

Lucrările de modernizare a DN 73, care face legătura între Braşov şi Piteşti prin culoarul Rucăr – Bran, au demarat din mai 2014, în conformitate cu precizările reprezentanţilor Companiei Naţionale de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale (CNADR), însă până acum s-a lucrat doar pe tronsoane din judeţul vecin. Valoarea totală a lucrărilor a fost estimată la suma de 275,86 milioane de lei, iar pentru demararea proiectului au fost obţinute fonduri europene prin Programul Operaţional Sectorial Transport 2007 - 2013. Potrivit datelor postate pe site-ul Companiei Naţional de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale, lucrările de modernizare a întregii şosele, care are 103,25 km, ar urma să fie finalizate până pe 16 septembrie 2016.
Astfel, pentru finalizarea investiţiei CNADNR are prevăzute în bugetul pe 2016, 111,26 milioane de lei, din care suma de 27 de milioane de lei este asigurată prin POS- Transport 2007-2013, iar alte 84,18 milioane de lei vor fi finanţate prin Programul Operaţional Infrastructura Mare 2014 – 2020, ţinând cont că proiectul a fost fazat, neputând fi finalizat în totalitate la finele lui 2015, când s-au încheiat programele europene demarate în 2007. Reparaţia acestui drum este mult aşteptată de braşoveni având în vedere că este un drum turistic, dar şi un drum tranzitat zilnic de cei care fac naveta la Braşov, iar din cauza faptului că nu a avut parte de o reparaţie capitală, după fiecare iarnă carosabilul începe să se degradeze şi apar gropile. În conformitate cu un raport al CNADNR, din punct de vedere financiar, la data de 22 ianuarie 2016 proiectul era finalizat în procent de 31,21%, iar stadiul fizic al lucrărilor era de numai 20,5 %.
 

+0 -1

Comentarii

Haiduc

2016-02-25 10:11:42


Ca de obicei : lucru de MANTUIALA ! Capacul de canalizare cu 5cm sub nivelul de rulare ! Sau nu stiu acesti " Baieti Destepti " ca sie Suportul dela Capacii de canalizare trebuie ridicat la acelasi nivel cu Asfaltul depe Drum ! Astfel este la fel de periculos ca si o GROAPA, pentru Trafic ! ! !

rammstein

2016-02-25 07:40:09


ba cand ii aud pe astia cu fazarea ma apuca rasul !>.......oare sa ramai fazan vine de la fazare ?????...ce tara e asta ?....

Cristian

2016-02-25 05:58:42


Sa nu-ti vina sa crezi,dar va fi ca si la celelante promisiuni,Laudama gura ca nu ma costa nimic sa promit.

Adaugă un comentariu

(nu va aparea pe site)
loading

Din aceeași categorie